Gazelle superlicht
-
Re: Gazelle superlicht
Dag Barend,
Ik zou eerder kiezen voor 28-622 (als je die makkelijker kunt vinden), dat past beter bij 'superlicht' dan de 'sport'-breedte 37-622, waarmee je ook het risico loopt dat het slecht of niet past of raar staat tov de spatbordbreedte.
Persoonlijk vind ik 28mm erg sexy, maar dat is een kwestie van smaak.
Succes!
Dirk
Ik zou eerder kiezen voor 28-622 (als je die makkelijker kunt vinden), dat past beter bij 'superlicht' dan de 'sport'-breedte 37-622, waarmee je ook het risico loopt dat het slecht of niet past of raar staat tov de spatbordbreedte.
Persoonlijk vind ik 28mm erg sexy, maar dat is een kwestie van smaak.
Succes!
Dirk
Ik heb 32-622 gemonteerd. Deze zaten er op. Zijn wel moderne conti,s. Ik heb de schreeuwerige gele letters gecamoufleerd.
Weer een stap verder. Achterspatbord ontdaan van lak, vind ik mooier. Alle lagers vernieuwd, ingevet en versnellingsnaaf uit elkaar gehaald. Nieuwe kabels, zadelpen, zadel, banden, remblokken. Verlichting werkt weer.
Fiets rijdt weer strak.
Fiets rijdt weer strak.
- fietshobbyist
Waren die brown-wall Vredestein's met zwart loopvlak niet mooi genoeg? - ik vond ze wel mooi. Of hadden ze niet de gewenste maat?
Mooie staande achtervork trouwens, waarvan de buis over de lug is gebogen. En een mooie, donkergroene glans. En wat mooie details een fiets toch goed kunnen doen.
Mooie staande achtervork trouwens, waarvan de buis over de lug is gebogen. En een mooie, donkergroene glans. En wat mooie details een fiets toch goed kunnen doen.
-
De vredesteins waren versleten. Ik kon geen andere tweekleurige banden vinden in de juiste maat. Met een permanent marker heb ik de schreeuwerige tekst weggehaald. Moet ik bij de achterband nog doen.