Wat leuke plaatjes uit het rijwielmuseum Ommen
-
Wat leuke plaatjes uit het rijwielmuseum Ommen
Wat leuke plaatjes uit het rijwiel museum Ommen.
Re: Wat leuke plaatjes uit het rijwielmuseum Ommen
Leuk! De collectie blijft ook maar groeien. De beste manier om snel een verzameling op te bouwen blijft toch het inrichten van een fietsmuseum.
Mooi om te zien dat je de eerste Fongers (H55 uit 1935) die ik ooit kocht in Veen ook ‘on display’ hebt...
Mooi om te zien dat je de eerste Fongers (H55 uit 1935) die ik ooit kocht in Veen ook ‘on display’ hebt...

Neem eens een kijkje op mijn website: http://www.fongersgroningen.nl
-
Re: Wat leuke plaatjes uit het rijwielmuseum Ommen
Jasper,
Ja leuke Fongers die van jou geweest is. Heeft al heel wat eigenaren gehad volgens mij
.
Ja gaat idd wel makkelijk als er ruimte is voor het verzamelen. Hopelijk kunnen we nog een tijdje gebruik maken van het pand.
In het museum staan 80 plus fietsen en dan zijn er nog iets van 30 die er niet kunnen staan. Dit zijn wel fietsen van de jaren 50/60/70.
Groeten Johan
Ja leuke Fongers die van jou geweest is. Heeft al heel wat eigenaren gehad volgens mij
Ja gaat idd wel makkelijk als er ruimte is voor het verzamelen. Hopelijk kunnen we nog een tijdje gebruik maken van het pand.
In het museum staan 80 plus fietsen en dan zijn er nog iets van 30 die er niet kunnen staan. Dit zijn wel fietsen van de jaren 50/60/70.
Groeten Johan