BSA Golden Clubman

Plaats reactie
Hubertus

BSA Golden Clubman

Bericht door Hubertus »

Aangeboden: damesfiets. Sturmey Archer drieversnellingsnaaf, Brooks zadel. Bouwjaar 1974, van de eerste eigenaar. In goede staat. Bod gevraagd.
Bijlagen
DSC_0263.jpg
DSC_0249.jpg
Lizelot

Re: BSA Golden Clubman

Bericht door Lizelot »

Beste Hubertus,

Is deze BSA Damesfiets nog steeds beschikbaar?
Ik ben geïnteresseerd om deze over te nemen. Vroeger heb ik bijna hetzelfde model gehad, maar heb deze weg een tijd geleden jammer genoeg weg moeten doen wegens een verhuis.
Het enige lastige is dat ik woonachtig ben in (het noorden van) België en dat ik niet over een auto beschik.

Met vriendelijke groet,
Lizelot
HarryK

Bericht door HarryK »

Hopelijk ontvangt TS een notificatie in zijn mailbox vannuw reactie, de laatste forum aktiviteit was nl. op de dag van posten.
Groet,
maartenB

Bericht door maartenB »

Ik wil die verkoper wel een berichtje sturen om je te helpen Lizelot, maar waarom geeft nooit iemand zijn woonplaats op?
Zo onhandig. Waar is het noorden van belgie, bijvoorbeeld? In Brugge, Brecht of Bocholt?

:D

Interessant bij de zoektocht naar een BSA, waarvan ik er nog wel een te koop weet, is ook hoe lang je bent. Iemand van 1,55 zoekt een totaal andere fiets dan iemand van 1,78. (te zwijgen van mijn eigen 1.95)

groetjes, Maarten
(mod)
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Lizelot

Bericht door Lizelot »

Hoi allemaal,

Heel veel dank voor jullie reacties.

@MaartenB. Fijn te horen dat u me wil helpen. Ik ben woonachtig in Willebroek. Dit is een gemeente in de buurt van de stad Mechelen en gelegen tussen Antwerpen en Brussel. Ik woon ongeveer op een kleine 50 km van de Nederlandse grens.
Ikzelf ben ongeveer 1,70m. De BSA damesfiets die ik vroeger had, had een framemaat van 53 cm en de wielmaat was 26 inch. Dit was wel aan de kleine kant, maar zeker nog oké voor mij.
Ik heb nog een aantal foto's van de BSA fiets, maar ik heb geen idee hoe ik deze toevoeg aan mijn berichtje.

Groetjes,
Lizelot
de rode

Bericht door de rode »

Hubertus

Bericht door Hubertus »

Helaas, de fiets heb ik aan Vélo d'Anvers verkocht. Misschien is de fiets daar nog te koop.
Plaats reactie