boodschappen in de fietsmand

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Fietsmand

boodschappen in de fietsmand

Bericht door Fietsmand »

Hallo allemaal,

Ik ben fietsmand, mn echte naam is Marjolein en ik woon in Noorwegen. Op stal staan op dit moment 6 fietsen, waarvan twee oudere Noorse fietsen, een surly longtail, een merk onbekend bakfiets, verdwaalde mtb en een hele fijne, wat logge Workcycles fr8.

Ik werk als jongerenwerker en studeer daarnaast Psychologie. Naast fietsen hou ik ook van wandelen, schilderen, tekenen en schrijven.

Heb voor het aanmelden al even mee gelezen op het forum, vind het erg leerzaam en leuk om te zien dat jullie zo enthousiast zijn om het culturele erfgoed te bewaren maar ook nog in gebruik te houden.
hansvdw

Re: boodschappen in de fietsmand

Bericht door hansvdw »

Welkom op het forum Marjolein. Heb je een foto van de oude Noorse fietsen? Altijd leuk hier wat ‘exoten’ te zien. Ik ken eigenlijk alleen DBS. De achterste op de foto is mijn DBS, een Kombi Indus uit 1974 (op de voorgrond een Zweedse Crescent uit 1952).

Groeten,
Hans
Bijlagen
56849553-4EE9-4055-A3E7-E92DACB3F9A5.jpeg
Laatst gewijzigd door hansvdw op 29 aug 2020, 20.06, 1 keer totaal gewijzigd.
Fietsmand

Bericht door Fietsmand »

Ik zal morgen even wat foto's maken van de fietsen, het is echt konijnenweer nu :mrgreen:
ReinvB

Bericht door ReinvB »

Welkom hier, ik woon zelfook in Noorwegen, op Sotra, Vestlandet, maar ik heb hier alleen mijn Fongers, ik zou eigenlijk ook eens een oudere Noorse fiets moeten kopen... hilsen, Rein
Fietsmand

Bericht door Fietsmand »

ReinvB schreef: 29 aug 2020, 20.58 Welkom hier, ik woon zelfook in Noorwegen, op Sotra, Vestlandet, maar ik heb hier alleen mijn Fongers, ik zou eigenlijk ook eens een oudere Noorse fiets moeten kopen... hilsen, Rein

Hoi Rein,

Vestlandet is zo mooi, wij hebben een hytte in Gloppen. Vestlandet is eigenlijk veel mooier dan Sørlandet maar we hebben hier daar in tegen wel lekker veel zon :)
Plaats reactie