Wederom een onbekende fiets. Framenr is niet meer te lezen . Op de voorvork staat F 11 53 .De vooras is een phillips. Er lijkt een L..........4 te staan . Daaronder , .........made .
Onder het bracket staat ook iets , misschien gewoon het merk van het bracket.. De achternaaf is een Bayliss Wiley , word ik dus ook niet wijzer van . De achtervork is wel op een manier geknepen die niet veel van mijn fietsen hebben . De trapas was niet origineel. Wie kan mij helpen? Hij heeft btw een mooi " balhoofdstel "
Onbekend oudje
-
Re: Onbekend oudje
Ik zou verwachten dat het een Engelse fiets is. Klopt het dat het achterwiel 40 spaken heeft? Dat zou al aardig die richting op wijzen 

-
Ik dacht zelf ook richting Engels. 40 spaken inderdaad. Redelijk kansloos om er dan een merk bij te.plaatsen ! Bedankt voor de teltip!!
Onder Phillips, op de naaf, staat overigens 'British Made'. Maar dat helpt je ook niet verder 

Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
-
Is de voornaaf interessant? De fiets gaat in de owatrol voor in de tuin , vandaar.