gazelle
- fietshobbyist
Re: gazelle
Ze zijn allebei van ver vóór 1924, de oudste nog bestaande! Die moeten gewoon gered worden!!
-
Ik eet vanavond mosselen denk ik !!
-
Helemaal goed gedaan , succes met de ontleding van het geheel,
ik hoop voor jou dat er wat bruikbaars uit komt
ik hoop voor jou dat er wat bruikbaars uit komt

eventueel heb ik wel intresse in de cranks
mooi dat je ze hebt afgehaald
warom moet jij toch altijd van de kut reacties geven kan je niet anders klootzak
antieke transportfietsen
Beste appie, mischien moet je even nadenken of je deze post niet verwijderd. Los van de aangesprokene , vind ik dat je het hele forum ermee naar beneden haalt, en dat vind ik jammer. Even rustig ademhalen, en lekker met je fietsen bezig. Verder ben ik erg benieuwd wat er onder de modder en mossels tevoorschijn komt ! Groet, Rein
-
Maar is dit ,na al deze opwinding niet gewoon een Gazelle toerfiets geweest? Ik zie er geen transportfiets in , en ook geen mohawk of een fiets van voor 1924,.maar meer een fiets met ooit stangenremmen, ergens jaren 30 tot 50. Maar het verhaal is mooi,en een fiets die je zonder schuldgevoel ams tuinornament kunt gebruiken, eigenlijk zou je hem weer moeten begraven en de mensen van over 50 jaar weer een kans geven om te speculeren.
-
Klopt helemaal Rein . Eind jaren 50 , misschien tot begin 60... 2e tegenvaller . Idd erg verrot , wonderlijk dat de f&smaad onleesbaar is , kwaliteit!! 1950 dus . Effe een tijdje in de regen laten , ze stinken behoorlijk !! Maar goed, er gaat vooralsnog geen erfgoed verloren ! Terug in sloot gooien is idd ook een grappige optie !!
-
Er moest dus staan ;, wonderlijk dat de f& s naaf nog leesbaar is !!!!!