Voor mijn Mustang Super Sport (28") uit 1949 zoek ik een zwarte lakdoek kettingkast (liefst met vetersluiting) en twee lakdoek jasbeschermers. Heeft iemand nog wat liggen? Ik neem ze graag over. Het zou natuurlijk reuze handig zijn als je ze mee zou kunnen nemen naar de nieuwjaarsbijeenkomst in Arnhem.
Groet, Sandra
Gezocht: zwarte lakdoek kettingkast + jasbeschermers 28"
-
Re: Gezocht: zwarte lakdoek kettingkast + jasbeschermers 28"
Sandra ,
is die Mustang sport een fiets met 28x 15/8 x 13/8 wielen of een groot 28x 1 1/2 model?
Dat maakt voor een kettingkast namelijk ook verschil.
Ik heb nog wel een ongebruikte vetersluiting kettingkast liggen die voor dat kleinere model passend is.
Je zou ook even de maat tussen de trapas en de achteras kunnen opmeten. dan kijk ik of dat overeen komt.
Groeten,
Maarten
is die Mustang sport een fiets met 28x 15/8 x 13/8 wielen of een groot 28x 1 1/2 model?
Dat maakt voor een kettingkast namelijk ook verschil.
Ik heb nog wel een ongebruikte vetersluiting kettingkast liggen die voor dat kleinere model passend is.
Je zou ook even de maat tussen de trapas en de achteras kunnen opmeten. dan kijk ik of dat overeen komt.
Groeten,
Maarten
Ha Maarten, dank voor je reactie. De fiets heeft inderdaad smalle wielen, 28x 15/8 x 13/8. Ik had mij niet gerealiseerd dat dat voor de kettingkast verschil maakt. Ik meet vanavond de afstand tussen trapas en achteras voor de zekerheid even op.
Groet, Sandra
Groet, Sandra
Maarten,
ik heb even gemeten: de afstand is zo'n 47 cm. Hopelijk past jouw kettingkast daarop.
Groet, Sandra
ik heb even gemeten: de afstand is zo'n 47 cm. Hopelijk past jouw kettingkast daarop.
Groet, Sandra
Beste Sandra,
Misschien ook wel belangrijk om even aan te geven hoeveel tandjes het voorste tandwiel heeft, dat is nl. belangrijk om te bepalen of je goed uitkomt. Ik heb nl. een aantal kettingkasten waarbij dat op een omafiets vrij krap uitkomt. 't is wel een moderne kettingkast met moderne haakjes eronder.
Zal ik er één meenemen en een paar jasbeschermers opzoeken? Wat voor jasbeschermers wil je? Met van die drukknopen over het spatbord heen of gewoon met haakjes onder de spatbordrand?
Met vriendelijke groeten,
Yorick.
Misschien ook wel belangrijk om even aan te geven hoeveel tandjes het voorste tandwiel heeft, dat is nl. belangrijk om te bepalen of je goed uitkomt. Ik heb nl. een aantal kettingkasten waarbij dat op een omafiets vrij krap uitkomt. 't is wel een moderne kettingkast met moderne haakjes eronder.
Zal ik er één meenemen en een paar jasbeschermers opzoeken? Wat voor jasbeschermers wil je? Met van die drukknopen over het spatbord heen of gewoon met haakjes onder de spatbordrand?
Met vriendelijke groeten,
Yorick.
Sportief fietsend!
Ha Yorick, dank! Als de kettingkast van Maarten past, dan ben ik voorzien en ben ik voorzien.
Als je jasbeschermers hebt liggen: heel graag. Ik heb ze het liefst met haakjes onder het spatbord. We zien elkaar zondag!
Groet, Sandra
Als je jasbeschermers hebt liggen: heel graag. Ik heb ze het liefst met haakjes onder het spatbord. We zien elkaar zondag!
Groet, Sandra