Eroba sportfiets
- HJvMontfort
Re: Weinmann
Het Weinmann "Patent" loodje met het rood-witte draadje is ook te zien op de voorkant van de (mooie!) Weinmann folder die onlangs door Durabo op dit forum is geplaatst.
-
Re: Eroba sportfiets
Wat een fiets! En wat een staat ook... Waar tik jij zoiets op de kop? Ga ik ook eens kijken
Leuk trouwens. Mijn Simplex uit 1954 komt ook bij Sportex vandaan.
Leuk trouwens. Mijn Simplex uit 1954 komt ook bij Sportex vandaan.
-
Wel even de achterreflector eraf halen hoorDurabo88 schreef:Beste mensen,
Bedankt voor alle complimenten.
Vandaag lekker aan het sleutelen met de Eroba geweest. Het is mij opgevallen dat ik enkel de DDR dynamo hoef te vervangen door een kleine Lucia. Verder is alles nog zoals het hoort te zijn.
Groeten, Y.
Deze groene Eroba fiets gaat een nieuwe eigenaar heel blij maken. Bij deze dus te koop. Doet u aub een bod waar ik blij van wordt.
De verzameling gaat voortaan bestaan uit op maat gemaakte oude sportfietsen. Alles waar ik niet of minder goed op pas gaat weg.
Binnenkort post ik ook een blauwe Durabo te koop, qua opbouw eigenlijk dezelfde fiets, dus 26 inch wielen en Torpedo modell 55 versnellingsnaaf.
De verzameling gaat voortaan bestaan uit op maat gemaakte oude sportfietsen. Alles waar ik niet of minder goed op pas gaat weg.
Binnenkort post ik ook een blauwe Durabo te koop, qua opbouw eigenlijk dezelfde fiets, dus 26 inch wielen en Torpedo modell 55 versnellingsnaaf.
Sportief fietsend!
als ie er nog net zo uit ziet als op de foto,s van jaren terug -is het mooi fietsje ! had ik nog niet eerder gezien
Foto's van vandaag.
- Bijlagen
-
- S5000949.JPG (371.56 KiB) 6981 keer bekeken
-
- S5000946.JPG (342.93 KiB) 6981 keer bekeken
Sportief fietsend!
nog steeds heel erg mooi ; maar toch nog even kritisch; waren er geen snelbinders te vinden in de kleur van de spatlap ? ; rood is wel erg rood bij een groene fiets
mooi rood is niet lelijk is mij altijd verteld