Animo voor toertocht rond Antwerpen? graag uw mening.
Animo voor toertocht rond Antwerpen? graag uw mening.
Met deze Poll wil ik graag kijken of er animo is voor een toertocht in de buurt van Antwerpen?
Indien er interesse is, welk van de volgende 4 routes komen dan voor jullie in aanmerking (meerdere opties mogelijk):
Route 1: een iets sportievere tocht langs wijken, paden en grindwegen. Deze tocht kan reeds vanaf maart gereden worden.
Route 2: een plattelandstocht naar de binnenstad van Lier. Deze tocht wordt bij voorkeur gereden in de lente.
Route 3: een citytrip naar het centrum van de stad Antwerpen. Deze tocht bevat een deel openbare weg en kan best tijdens de vacantiemaanden (juli-augustus) worden gereden.
Route 4: een toeristen fietsroute langs verschillende dorpen. Deze kan best rond de zomerperiode worden gereden.
De toer zou op een zondag worden georganiseerd.
Ed.
Indien er interesse is, welk van de volgende 4 routes komen dan voor jullie in aanmerking (meerdere opties mogelijk):
Route 1: een iets sportievere tocht langs wijken, paden en grindwegen. Deze tocht kan reeds vanaf maart gereden worden.
Route 2: een plattelandstocht naar de binnenstad van Lier. Deze tocht wordt bij voorkeur gereden in de lente.
Route 3: een citytrip naar het centrum van de stad Antwerpen. Deze tocht bevat een deel openbare weg en kan best tijdens de vacantiemaanden (juli-augustus) worden gereden.
Route 4: een toeristen fietsroute langs verschillende dorpen. Deze kan best rond de zomerperiode worden gereden.
De toer zou op een zondag worden georganiseerd.
Ed.
- Bijlagen
-
- routes antwerpen.JPG (106.34 KiB) 8465 keer bekeken
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
- DustyThuss
Re: Animo voor toertocht rond Antwerpen? graag uw mening.
Route drie en vier klinken erg leuk! als ik tegen die tijd zou kunnen rijd ik graag mee.
Groeten Dusty,
Groeten Dusty,
Life is like riding a bicycle, to keep your balance you must keep moving.
dat is leuk Dusty.DustyThuss schreef:Route drie en vier klinken erg leuk! als ik tegen die tijd zou kunnen rijd ik graag mee.
Selecteer alvast de poll op route 3 en 4 en als je tegen die tijd nog geen spie's hebt krijg je er van mij 2 cadeaux

- DustyThuss
Haha hopelijk heb ik ze voor die tijd al.
Ik zie trouwens niet waar ik een keuze kan aanklikken, of ben ik nu blind?
Dusty,
Ik zie trouwens niet waar ik een keuze kan aanklikken, of ben ik nu blind?
Dusty,
Hoi Ed,
Jazeker, we zijn daar al eens geweest op de fiets en bij fort 4 Mortsel terecht gekomen. Waanzinnige plek daar.
3 en 4 lijken ons erg leuk.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Jazeker, we zijn daar al eens geweest op de fiets en bij fort 4 Mortsel terecht gekomen. Waanzinnige plek daar.
3 en 4 lijken ons erg leuk.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Route één heeft mijn voorkeur, maar wil er sowieso bijzijn!
Allemaal goed,, Ed. Liefst volgende maand al!
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
dat is raar Dusty, ik heb er geen problemen mee. Je moet wel ingelogd zijn. Misschien is hij alleen voor leden toegankelijk.DustyThuss schreef:Ik zie trouwens niet waar ik een keuze kan aanklikken
dat klopt Charles, route 1 loopt grotendeels langs de antitankgracht, daar zijn jullie vorige zomer langs gereden.Fotomaan schreef:Jazeker, we zijn daar al eens geweest op de fiets
mooi zo. Even je keuze(s) invullen in de Poll. Als er voldoende kandidaten zijn dan komt ie er zeker.jon8th8n schreef:Route één heeft mijn voorkeur, maar wil er sowieso bijzijn!
haha, bestaat er een activiteit waar jij niet enthousiast van wordt? bij voldoende animo probeer ik route 1 te organiseren voor de maand maart (2de zondag van de maand). Die kan eigenlijk bij alle weersomstandigheden. Alleen is deze route niet geschikt voor Hoge Bi (meerdere lage doorgangen).maartenB schreef:Allemaal goed,, Ed. Liefst volgende maand al!
- DustyThuss
Hallo,
Dat zal wel eens zo kunnen zijn.. Ik zal wanneer mijn bankrekening weer gespekt is mijn lidmaatschap maar eens kopen.
Dusty,
Dat zal wel eens zo kunnen zijn.. Ik zal wanneer mijn bankrekening weer gespekt is mijn lidmaatschap maar eens kopen.
Dusty,
haha, bestaat er een activiteit waar jij niet enthousiast van wordt? bij voldoende animo probeer ik route 1 te organiseren voor de maand maart (2de zondag van de maand). Die kan eigenlijk bij alle weersomstandigheden. Alleen is deze route niet geschikt voor Hoge Bi (meerdere lage doorgangen).
De laatste keer viel ik er bijna af toen het zadel losschoot. Dus dan neem ik wel een lage bi. De Adek kruisframe mag wel eens worden ingewijd. Leuk!
Je hebt het nu over 10 maart he?
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net