Phoenix tour dubbel safe
Phoenix tour dubbel safe
Damesfiets Phoenix tour dubbel safe 1962 - wie heeft interesse - op te halen in Amstelveen
Re: Phoenix tour dubbel safe
Mijn e-mail adres ltmzon@hotmail.com
Beeldschone late Phoenix! 

Ik ben een fietsjereeeeek, ik ben een fietsjereeeeeeeek!!! 

Zeker mooi!
Apart vind ik het balhoofdplaatje.
Mijn Phoenix uit 1959 of 1960 heeft al een nieuwer model (foto) , deze fiets van jaren 60 zou dat denk ik ook moeten hebben.
En die oude plaatjes waren geschroefd.
Heb je het plaatje een keer vervangen? Denk het niet, want je hebt wel 2 gaatjes. Van welk jaar is je fiets?
groetjes,
Maarten
Apart vind ik het balhoofdplaatje.
Mijn Phoenix uit 1959 of 1960 heeft al een nieuwer model (foto) , deze fiets van jaren 60 zou dat denk ik ook moeten hebben.
En die oude plaatjes waren geschroefd.
Heb je het plaatje een keer vervangen? Denk het niet, want je hebt wel 2 gaatjes. Van welk jaar is je fiets?
groetjes,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Maarten - bedankt voor je reactie - de fiets is van 1962, dacht ik - denk niet dat de 1e eigenaar het plaatje vervangen heeft - ik heb de fiets overgenomen voor het sleutelwerk en vanwege t speciale trommelremmen ontwerp - het lakwerk en de transfers vallen me nog mee na al die jaren - maak de kettingkast weer compleet en probeer hem kwijt te raken om ruimte te hebben voor n volgend project - gr Lourens Z