Dit flesje kocht ik in Duitsland. Niet om mijn fiets te smeren maar mezelf tijdens een koud weer tochtje waar je niet even de kroeg in kunt voor een opwarmertje. Kruiden bittertje.
Groeten Martijn
Ketten fett
- fietshobbyist
Re: Ketten fett
Haha! Oei ... Lakritz, ofwel, drop. Het doet me denken aan "Dr0psh0t", wat me eens werd voorgezet.
Ik noemde het "een gevaarlijk drankje"; het smaakt namelijk gewoon naar dropsiroop of dropwater van de drogist maar met het flinke alcoholpercentage is het een stuk minder onschuldig ...
Ik noemde het "een gevaarlijk drankje"; het smaakt namelijk gewoon naar dropsiroop of dropwater van de drogist maar met het flinke alcoholpercentage is het een stuk minder onschuldig ...
Laatst gewijzigd door fietshobbyist op 24 feb 2021, 07.33, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou ja, smeren?? Schoonmaken lijkt mij toch wel beter kunnen 

Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Dit is inderdaad een alcoholisch dropje! Waar ik dacht een kruiden bittertje gekocht te hebben.
Me toch door naam laten verleiden. Maar ach een klein borreltje op een avondje rommelen in mijn werkplaatsje!
Me toch door naam laten verleiden. Maar ach een klein borreltje op een avondje rommelen in mijn werkplaatsje!
zo word sleutelen in het schuurtje wel erg aantrekkelijk 

Lekker. Ik zie ook een paar pedaalrubbers van een Zwitserse legerfiets. 

Sportief fietsend!
Dat heb je goed gezien. Daar word aan gewerkt.
De pedaal rubbers van de Zwitserse legerfiets zaten met de reflectoren naar binnen gemonteerd.
Of dit ooit de bedoeling is geweest om juist niet gezien te worden of maandag ochtend gemonteerd?
Maar heb ze weer omgedraaid. Zitten namelijk hele mooie reflectoren in volgens mij van glas.
Fietsje is bijna klaar. Kan hem wel eens op de foto zetten onder de rubriek toerfietsen.
De pedaal rubbers van de Zwitserse legerfiets zaten met de reflectoren naar binnen gemonteerd.
Of dit ooit de bedoeling is geweest om juist niet gezien te worden of maandag ochtend gemonteerd?
Maar heb ze weer omgedraaid. Zitten namelijk hele mooie reflectoren in volgens mij van glas.
Fietsje is bijna klaar. Kan hem wel eens op de foto zetten onder de rubriek toerfietsen.
In Finland zijn ze gek op alles waar drop (salmiakki) in zit, zo ook drank, maar er zijn zelfs chocoladerepen met een laag salmiakdrop erin.
Sportief fietsend!