even voorstellen
even voorstellen
Mijn naam is Louis van Steenbergen, woon in Winterswijk en geniet in mijn schaarse vrije tijd van het opknappen van "oude fietsen". Op dit moment ben ik bezig met een Fongers en Phoenix opafiets. Toch handig om via de documentatiebank allerlei informatie te vinden. Speuren naar informatie is niet nieuw en doe ik vrijwel dagelijks beroepsmatig als bibliothecaris. Ik hoop via dit forum in contact te komen met andere verzamelaars/hobbyisten en mensen die fietsen willen verkopen/ruilen/kopen en vooral ervaringen willen uitwisselen. Verder heb ik ook interesse voor boeken over fietsen en ben ik voorzichtig begonnen met het kopen/verzamelen van miniatuur fietsen.
Re: even voorstellen
Hallo Louis .
Welkom bij dit forum .
Ik ben benieuwd welke boeken jij in je bezit hebt .
Zelf heb ik er ook een paar en het is wel handig te weten welke er allemaal zijn .
Het merendeel van wat ik heb is Nederlands .
Misschien zou het wel handig zijn als er een boekenlijst zou zijn .
In het club blad heeft er al eens een artikel over boeken gestaan.
Groet Gerrit Kan
Welkom bij dit forum .
Ik ben benieuwd welke boeken jij in je bezit hebt .
Zelf heb ik er ook een paar en het is wel handig te weten welke er allemaal zijn .
Het merendeel van wat ik heb is Nederlands .
Misschien zou het wel handig zijn als er een boekenlijst zou zijn .
In het club blad heeft er al eens een artikel over boeken gestaan.
Groet Gerrit Kan
Beste Louis,
Welkom op het forum.
Volgens mij is een website met databank van de meeste fietsboeken. Ik ben alleen even kwijt waar die te vinden is.
Groeten, Y.
Welkom op het forum.
Volgens mij is een website met databank van de meeste fietsboeken. Ik ben alleen even kwijt waar die te vinden is.
Groeten, Y.
Sportief fietsend!
De databank met boeken staat op www.fasos-research.nl/sts/cyclinghistory.
Volgens het artikel in Het Rijwiel , maar de lijst is niet makkelijk te vinden .
Ik vond hem via Google .
Gerrit Kan
Volgens het artikel in Het Rijwiel , maar de lijst is niet makkelijk te vinden .
Ik vond hem via Google .
Gerrit Kan