Hallo ik ben sinds vorige week in het bezit van een oude gazelle omafiets frame nu staat er onder de trapas het volgende
A 21-9-18 en heeft hij het framenummer 127249 het is mijn bedoeling om deze fiets op nieuw op te bouwen maar dan wil ik wel graag weten hoe deze er van oorspong uit zag er zit een cranckstel op met de 4 gazelle's er in en de naam gazelle staat er met kleine letters in meer gegeven heb ik niet van dit rijwiel omdat ik 100% zeker weet dat de wielen niet origineel meer zijn wie o wie kan mij helpen deze fiets te dateren
bij voorbaat mijn dank
wie weet het bjr van deze gazelle
- Elibert van Dalen
Re: wie weet het bjr van deze gazelle
zeker weten dat het een 6 cijferig nummer is????
als het 6 cijferig is dateert hij uit 1917 maar dan is je cranckstel denk ik niet origineel toen hadden ze met grote letters gazelle in het tandwiel.
als het een 7 cijferig nummer is dateert hij uit 1957..
dus check het nog even na..
groet
als het 6 cijferig is dateert hij uit 1917 maar dan is je cranckstel denk ik niet origineel toen hadden ze met grote letters gazelle in het tandwiel.
als het een 7 cijferig nummer is dateert hij uit 1957..
dus check het nog even na..
groet
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...

heel erg bedankt voor de snelle reactie er stond inderdaad nog een 0 achter en nu weetik dus dat hij uit 1957 komt is het cranckstel nu wel uit de juiste periode dan?
- Elibert van Dalen
vond het al apart. inderdaad dan klopt het cranckstel wel.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s