Ik ben opzoek naar een trapas verlenger
Die werkt metr een crankspie wie ooo wie kan mij helpen
Trapas verlenger
Re: Trapas verlenger
Mogelijk draag ik niet de gewenste oplossing aan, maar zoekt u een 'pedal extender' , of 'pedaal verlenger'?
Deze gebruik ik op mijn racefiets, zijn te verkrijgen in staal of titanium, in grote wereldwijde webwinkels goed betaalbaar.
Groet,
Deze gebruik ik op mijn racefiets, zijn te verkrijgen in staal of titanium, in grote wereldwijde webwinkels goed betaalbaar.
Groet,
-
Maakt op mij de indruk als iets 'vreselijks' om ruimte te maken om langs een hulpmotortje te komen
/Marten
Kom kom, het is niet aan ons om te bepalen wat vreselijk is. Kennelijk is het een accessoire dat destijds voor fietsen werd verkocht. Dus mag iemand dat gewoon zoeken.
Maar het is wel handig als je beter aangeeft wat je zoekt, Noud.
groeten,
Maarten
Maar het is wel handig als je beter aangeeft wat je zoekt, Noud.
groeten,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
-
Tsja, soms gaat het goed. Maar de fiets wereld is vergeven van verzinsels en constructies die niet werken, of krachten te weeg brengen waar de rest van de constructie nooit op berekend was of zelfs ronduit gevaarlijk zijn. Een indicatie dat de potentiele eindgebruiker misschien iets krititscher moet zijn dan de 'uitvinder' lijkt mij dan niet verkeerd.
/Marten