Hallo fietsliefhebbers ,
Ik ben nieuw op het forum , maar al meer dan 20 jaar lid van De Oude Fiets . Mijn naam is Bert Pol en mijn interesse in oude fietsen is onstaan nadat ik in 1981 fietsenmaker werd in Groningen . Voor iedereen is dan nu ook gelijk duidelijk waar mijn liefde voor Fongers fietsen vandaan komt ........
Er staan hier op zolder een aantal fietsen :
4 Fongers fietsen , 1923 ,1926 ,1928 ,1940 ,
2 Eysink fietsen , beide waarschijnlijk 1947 ,
1 Magneet sportfiets van 1939 , 1 van gemaakt !!
1 Triumph fiets 1906 ,
1 RIH LUXE race fiets , ong. 1983 .
Er mee fietsen doen we de laatste tijd helaas te weinig vanwege drukke werkzaamheden . Ik hoop dat ik hiermee een (heel) klein beetje een beeld heb gegeven over mijn betrokkenheid met oude fietsen .
Met vriendelijke groet , Bert Pol
nieuw op het forum
Re: nieuw op het forum
Hallo bert leuk nog een collega fietsenmaker en dan ook nog uit dezelfde provincie ook ik wens je een leuke tijd hier op het forum gr daniel 

Hoi Bert,
Leuk dat je hier ook op het forum bent gekomen
Post eens wat foto's van je fietsen.
Je hebt een aantal jaar terug een partijtje frames en 2 fietsen van me gekocht. Misschien weet je het nog wel. Ik heb die BB70 met enkele buis, misschien dat je dat nog wat zegt.
Groetjes Mark
Leuk dat je hier ook op het forum bent gekomen

Post eens wat foto's van je fietsen.
Je hebt een aantal jaar terug een partijtje frames en 2 fietsen van me gekocht. Misschien weet je het nog wel. Ik heb die BB70 met enkele buis, misschien dat je dat nog wat zegt.
Groetjes Mark
Hallo Bert,
Welkom! Ik ben vooral benieuwd naar wat fotos van je Triumph 1906. Is het lastig om die te plaatsen?
groet,
Maarten
Welkom! Ik ben vooral benieuwd naar wat fotos van je Triumph 1906. Is het lastig om die te plaatsen?
groet,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
hai hier regina ik heb een vraagje men. pol heeft u een fietsenzaak op de korreweg in groningen ik hoor het graag even van u groetjes regina
Hallo Bert,
welkom hier en leuke verzameling!
Ik ben wel benieuwd naar een foto van je Magneet sport uit 1939!
groetjes, Nick
welkom hier en leuke verzameling!

Ik ben wel benieuwd naar een foto van je Magneet sport uit 1939!

groetjes, Nick
Less is more