In 1985 voor het eerst kennis gemaakt met antieke fietsen en in 1986 een eerste antieke fiets gekocht in Amsterdam: hoge bi.
In 1991 betrokken bij de oprichting van onze vereniging De Oude Fiets en sindsdien als (bestuurs-)lid betrokken bij de vereniging en organisatie van diverse aktiviteiten. Heden nog secretaris van de vereniging.
Wat mij verder bezig houdt op het gebied van antieke/oude fietsen kun je ook lezen in ons verenigingsblad Het Rijwiel 2012/1 onder de titel: protret van een verzamelaar.
Piet Munsters
Re: Piet Munsters
Welkom Piet op het forum! En je ziet het, het werkt best eenvoudig
Groet, Sandra

Groet, Sandra
Dag Piet en welkom op het forum.
Mag ik er gelijk gebruik van maken om je uit te nodigen op de toertocht van 10 maart, in onze buurt rond Antwerpen. Daarbij kun je nog een exemplaar zien dat ooit jouw bezit was
Groeten,
Ed.
Mag ik er gelijk gebruik van maken om je uit te nodigen op de toertocht van 10 maart, in onze buurt rond Antwerpen. Daarbij kun je nog een exemplaar zien dat ooit jouw bezit was

Groeten,
Ed.
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
-
interesse in een kruisframe K1 fiets van Gazelle?Piet Munsters schreef:In 1985 voor het eerst kennis gemaakt met antieke fietsen en in 1986 een eerste antieke fiets gekocht in Amsterdam: hoge bi.
In 1991 betrokken bij de oprichting van onze vereniging De Oude Fiets en sindsdien als (bestuurs-)lid betrokken bij de vereniging en organisatie van diverse aktiviteiten. Heden nog secretaris van de vereniging.
Wat mij verder bezig houdt op het gebied van antieke/oude fietsen kun je ook lezen in ons verenigingsblad Het Rijwiel 2012/1 onder de titel: protret van een verzamelaar.
chermsen@hotmail.com