Blokpedaal Links
Blokpedaal Links
Deze blokpedaal zat ook op een oude Juncker. Linker en rechter pedaal zijn verschillend dus zal ik ze apart aanbieden.
- Bijlagen
-
- Blokpedaal links Pyramid
- Bloktrapper_Pyramid_Links_01.jpg (660.81 KiB) 7220 keer bekeken
Re: Blokpedaal Links
Ha Frits,
Zijn deze pedalen (dus ook de rechter) nog te koop? Heb wel interesse in een setje.
Mvg,
René
Zijn deze pedalen (dus ook de rechter) nog te koop? Heb wel interesse in een setje.
Mvg,
René
Hoi Frits en F4
De pyramid pedalen werden in't ieder geval door Juncker gemonteerd.
Op een van mijn Junckers zitten ze ook.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
De pyramid pedalen werden in't ieder geval door Juncker gemonteerd.
Op een van mijn Junckers zitten ze ook.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
- Bijlagen
-
- pyramid pedalen op Juncker
- CHW_5387.jpg (280.94 KiB) 7086 keer bekeken
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Dag Rene, Het pedaal heb ik nog liggen. Het rechter pedaal heb ik ook nog maar die is van een ander type. Zie Blokpedaal Rechts, bij "aangeboden". Als je ondanks het feit dat ze verschillend zijn toch interesse hebt hoor ik het wel.
Dag Charles,
Bedankt voor de info!
Groeten, Frits
Bedankt voor de info!
Groeten, Frits
Hoi Frits,
Inderdaad zoek ik eigenlijk een setje... Ligt er een beetje aan hoe veel de pedalen van elkaar verschillen, zijn ze qua maatvoering wel gelijk?
Mvg,
René
Inderdaad zoek ik eigenlijk een setje... Ligt er een beetje aan hoe veel de pedalen van elkaar verschillen, zijn ze qua maatvoering wel gelijk?
Mvg,
René
Dag Rene,
Qua maatvoering zijn ze wel gelijk. Ik heb nog een kennis die misschien "een setje" blokpedalen heeft liggen. Ik weet echter niet van welk merk dat ze zijn. Ik zal eens informeren. Het is namelijk al een hele tijd geleden dat ik ze gezien heb.
Met vriendelijke groet,
Frits
Qua maatvoering zijn ze wel gelijk. Ik heb nog een kennis die misschien "een setje" blokpedalen heeft liggen. Ik weet echter niet van welk merk dat ze zijn. Ik zal eens informeren. Het is namelijk al een hele tijd geleden dat ik ze gezien heb.
Met vriendelijke groet,
Frits
Sportief fietsend!