Zo ging ik laats met mijn zoontje naar een stortplaats om rommel weg te brengen. Boven op een grote berg oud ijzer zag ik een zwart frame . Op twee platte banden en kapot zadel na zag het er nog aardig uit. Zelfs de jas beschermers zaten er nog aan. Na netjes gevraagd te hebben of ik hem mocht meenemen, achter in de auto geschoven en thuis eens goed bekeken. Na een flinke wasbeurt om het ergste vuil eraf te wassen kwam een mooi logo van gazelle nr.8 te voorschijn. Hoe langer ik met die fiets bezig was hoe meer mooie dingen ik zag. Bijvoorbeeld het tandwiel alleen al met die gazellen erin verwerkt. (Moet er niet aan denken dat die fiets met een sorteerkraan in een grote container gepropt was.)ondertussen is dit een leuk opknap project geworden. Nieuwe banden en zadel besteld, achterlicht gevonden, en nu met de jasbeschermers aan de slag , waar toch wel een aantal scheuren in zaten. Dit los ik op met cordura. Een zwarte stof waar motorkleding van gemaakt wordt. Supper sterk en waterbestendig. Ondertussen staat een volgend project al te wachten . Een locomotief. Maar eerst deze gazelle de weg op krijgen. (Ik zal nog enkele foto's toevoegen als ik weet hoe ik ze kleiner kan maken op mijn tablet