Gisteren was ik op de beurs in Berlicum en kwam ik net als vele andere in gesprek met hr. Van Asten en zijn vrouw.
Zij organiseren de ruil en praatdag in Lexmond op 2 november.
Maar ze missen standhouders! De aanmeldingen blijven achter.
Zoals ik het begrepen heb moet er deze week actie komen anders gaat het feest niet door.
Dus bij deze mijn belofte aan hr. & mw. van Asten het op het forum nog eens onder de aandacht te brengen.
Heb je nog een zolder vol onderdelen die best van eigenaar gewisseld kunnen worden hoe dan ook. Of een hele fiets.
Reserveer een standje om dit evenement hoe klein het misschien ook is in stand te houden.
Persoonlijk ben ik er nog nooit geweest dus heb geen idee wat het kost om een plekje te bemachtigen en of er wat verkocht wordt. Info staat in de kalender op de website.
Groeten Martijn
Beurs samenkomst Lexmond
Re: Beurs samenkomst Lexmond
Entree is gratis. Stand kost datgene wat je betaalt: ze gaan met de pet rond en je betaalt wat je netjes vindt.
Het is vooral ook een heel gezellig beursje, waar je contacten legt en mensen ontmoet.
Handelaren houden de prijzen relatief laag, zodat er ook echt omzet gedraaid wordt.
Altijd weer een heel fijn evenement!
Ik heb me spontaan als standhouder aangemeld.
Het is vooral ook een heel gezellig beursje, waar je contacten legt en mensen ontmoet.
Handelaren houden de prijzen relatief laag, zodat er ook echt omzet gedraaid wordt.
Altijd weer een heel fijn evenement!
Ik heb me spontaan als standhouder aangemeld.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Ik kom ook naar Lexmond en neem, onder andere, mee:
- Joco "Ronde van Europa" raceframe (met voorvork), kaarsrecht , jaren '60, maat 59 cm ct; Reynolds buizen; originele lak (met de nodige plekjes)
- set tubewielen met Campagnolo naven en tubes
- klassieke race onderdelen
- Sturmey Archer versnellingsnaaf onderdelen
- boeken over fietsen/fietstechniek
- stuurtassen/zadeltassen
Alles tegen vriendenprijsjes!
Voor meer info: stuur PB
Groeten,
Rutger
- Joco "Ronde van Europa" raceframe (met voorvork), kaarsrecht , jaren '60, maat 59 cm ct; Reynolds buizen; originele lak (met de nodige plekjes)
- set tubewielen met Campagnolo naven en tubes
- klassieke race onderdelen
- Sturmey Archer versnellingsnaaf onderdelen
- boeken over fietsen/fietstechniek
- stuurtassen/zadeltassen
Alles tegen vriendenprijsjes!
Voor meer info: stuur PB
Groeten,
Rutger
Michael van Asten heeft inmiddels voldoende aanmeldingen: de beurs (inmiddels 20e editie) gaat door! Eind volgende week geef ik nog even de precieze gegevens door.
groet, Jos (in mijn rol als voorzitter van de club)
groet, Jos (in mijn rol als voorzitter van de club)
Als de datum 2 november blijft, wil ik er graag naar toe met 4 fietsen:
2 race fietsen, 1962 Cycles Bontekoe en 1965 RiH sport Super Course.(zie foto's in rubriek "Aangeboden")
2 super sport fietsen, RiH Sport uit 1965 en een 1966 Gazelle Sport Super Licht.
2 race fietsen, 1962 Cycles Bontekoe en 1965 RiH sport Super Course.(zie foto's in rubriek "Aangeboden")
2 super sport fietsen, RiH Sport uit 1965 en een 1966 Gazelle Sport Super Licht.
-----__o-........................__-o
---` \ <,~....................` \ <,-
--('_)/ ('_).................(.*.) / (.*.)
Jacques: fietse & genietse.
---` \ <,~....................` \ <,-
--('_)/ ('_).................(.*.) / (.*.)
Jacques: fietse & genietse.