Joco fiets
-
Joco fiets
Beste mensen,
Ik wilde graag de fiets van mijn vader aanbieden. Het is een oudere Joco fiets met framenummer 37717. Is van voor 1950. Het is dus geen racefiets, maar heeft een terugtraprem. De fiets is geheel gedemonteerd. Alle onderdelen zijn er nog inclusief Brooks zadel en alluminium wielen en Titam sportstuur uit 1957. Is dus een restauratieproject. Fiets is in de jaren 50 omgebouwd van gewone fiets in een sportfiets denk ik. Misschien moeten sommige onderdelen vervangen worden. Merkplaatje met de naam Joco heb ik nog niet eerder gezien. Ben benieuwd of iemand dat wel ooit eerder gezien heeft. Het is dus geen racefiets maar wel een heel bijzondere JOCO fiets.
Inmiddels heb ik besloten de fiets toch zelf te houden en hem zelf wat op te knappen. Het plezier wat ik daaraan ga beleven is mij meer waard dan de waarde in geld van de fiets als ik hem nu ga verkopen.
Adviezen zijn altijd welkom!
BVD
Met vriendelijke groeten.
Mari van Kasteren
Son en Breugel.
E-mail : m.kasteren2@chello.nl
Ik wilde graag de fiets van mijn vader aanbieden. Het is een oudere Joco fiets met framenummer 37717. Is van voor 1950. Het is dus geen racefiets, maar heeft een terugtraprem. De fiets is geheel gedemonteerd. Alle onderdelen zijn er nog inclusief Brooks zadel en alluminium wielen en Titam sportstuur uit 1957. Is dus een restauratieproject. Fiets is in de jaren 50 omgebouwd van gewone fiets in een sportfiets denk ik. Misschien moeten sommige onderdelen vervangen worden. Merkplaatje met de naam Joco heb ik nog niet eerder gezien. Ben benieuwd of iemand dat wel ooit eerder gezien heeft. Het is dus geen racefiets maar wel een heel bijzondere JOCO fiets.
Inmiddels heb ik besloten de fiets toch zelf te houden en hem zelf wat op te knappen. Het plezier wat ik daaraan ga beleven is mij meer waard dan de waarde in geld van de fiets als ik hem nu ga verkopen.
Adviezen zijn altijd welkom!
BVD
Met vriendelijke groeten.
Mari van Kasteren
Son en Breugel.
E-mail : m.kasteren2@chello.nl
- Bijlagen
-
- P1010235.JPG (211.96 KiB) 5062 keer bekeken
-
- P1010234.JPG (387.74 KiB) 5062 keer bekeken
-
- Joco 10.JPG (143.39 KiB) 5062 keer bekeken
-
- Joco 7.JPG (149.77 KiB) 5063 keer bekeken
-
- P1010242.JPG (217.05 KiB) 5063 keer bekeken
-
- Joco 5.JPG (348.86 KiB) 5063 keer bekeken
-
- Joco 9.JPG (129.42 KiB) 5335 keer bekeken
-
- Joco 6.JPG (350.17 KiB) 5335 keer bekeken
-
- Joco 8.JPG (171.38 KiB) 5335 keer bekeken
-
- Joco 3.JPG (168.88 KiB) 5335 keer bekeken
-
- Joco 2.JPG (345.96 KiB) 5335 keer bekeken
-
- Joco 1.JPG (116.03 KiB) 5335 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Mari van Kasteren op 8 feb 2025, 08.34, 5 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Joco fiets
Update: in goed overleg met Mari zie ik af van koop. Ik wens de volgende geïnteresseerde veel plezier met deze mooie joco.
Hallo Mari, ik heb interesse, Ik verzamel en resatureer oude hollandse racefietsen. Ik wil die graag van je overnemen. Ik heb je een email gestuurd. groet Wim
Hallo Mari, ik heb interesse, Ik verzamel en resatureer oude hollandse racefietsen. Ik wil die graag van je overnemen. Ik heb je een email gestuurd. groet Wim
Laatst gewijzigd door wimhermans op 7 feb 2025, 14.19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tof project. Weer een fiets met de zonnetjes in de achterpatten
Wellicht nog zelfs vooroorlogs?!

Ik doe hetzelfde als Wim maar dan alleen Amsterdamse merken.
Jaloers nu op Wim.
Maar hij is goed terecht gekomen.
Wim veel plezier er mee.
Vriendelijke groet,
Jan
Jaloers nu op Wim.

Maar hij is goed terecht gekomen.
Wim veel plezier er mee.
Vriendelijke groet,
Jan
-
De Joco fiets is nog steeds te koop.
Ik heb dan ook wel interesse Mari
-
Als u interesse heeft kunt u mij een e-mail sturen op: m.kasteren2@chello.nl
bvd
Mvg,
Mari van Kasteren.
Ok Rini, heb jou net een mailtje gestuurd en wacht jouw reactie af. Vriendelijke groet, TonMari van Kasteren schreef: ↑7 feb 2025, 17.18Als u interesse heeft kunt u mij een e-mail sturen op: m.kasteren2@chello.nl
bvd
Mvg,
Mari van Kasteren.