Teveel aan contributie betaald
- Loopt spaak
Teveel aan contributie betaald
Dag mede fiets liefhebbers,
Misschien hebben jullie ook een bericht gehad van onze penningmeester dat hij per ongeluk teveel contributie heeft geïncasseerd.
Als we nu eens met z’n allen afstand doen van die paar euro dan hebben we een leuk bedrag op de rekening staan om eens een leuk extra te doen.
Goed idee toch!!
Ik zelf heb heb al afstand gedaan van die enkele euro’s.
Hopelijk vinden jullie dit allemaal een goed idee en sturen je ook een mail naar de penningmeester
Groeten Erik
Misschien hebben jullie ook een bericht gehad van onze penningmeester dat hij per ongeluk teveel contributie heeft geïncasseerd.
Als we nu eens met z’n allen afstand doen van die paar euro dan hebben we een leuk bedrag op de rekening staan om eens een leuk extra te doen.
Goed idee toch!!
Ik zelf heb heb al afstand gedaan van die enkele euro’s.
Hopelijk vinden jullie dit allemaal een goed idee en sturen je ook een mail naar de penningmeester
Groeten Erik
-
Re: Teveel aan contributie betaald
Ja, goed idee Erik
- Jeroen Zuiderwijk
Vind ik prima
Transportfiets blog: http://oudetransportfiets.blogspot.nl/
Hoewel ik geen probleem heb met een extra donatie, lijkt dit me niet de juiste manier, met name tegenover leden voor wie dit misschien niet zo eenvoudig of vanzelfsprekend is. Ik zou het vervelend vinden als die zich schuldig gaan voelen omdat ze gewoon (terecht) hun geld terug willen.
- Loopt spaak
Uiteraard geheel vrijblijvend natuurlijk. Lijkt me toch dat iedereen dit op vrijwillige basis doet. Zonder verplichting.
Zie het gewoon als een leuke kans voor de mensen die die 3 euro kunnen missen.
Zie het gewoon als een leuke kans voor de mensen die die 3 euro kunnen missen.
- marco verbaant
Ik moet bekennen dit wel te onderschrijven, non-fixie (en overige leden). Afgelopen jaar is de contributie verhoogd met € 6,50. In feite is dit een forse verhoging. De financiële stand van de vereniging is soms wat fluctuerend. Maar elk jaar redden we het toch weer. Die € 6,50 is om de dingen nog weer iets beter te doen. Laten we het daar op houden. En onszelf niet uit de markt prijzen...non-fixie schreef: ↑15 feb 2025, 22.45 Hoewel ik geen probleem heb met een extra donatie, lijkt dit me niet de juiste manier, met name tegenover leden voor wie dit misschien niet zo eenvoudig of vanzelfsprekend is. Ik zou het vervelend vinden als die zich schuldig gaan voelen omdat ze gewoon (terecht) hun geld terug willen.

"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
Geen probleem wat mij betreft
Prima idee.
Is nog een stuk minder dan een kartonnen bekertje koffie op de fiets en wandelbeurs gisteren en voor een beter doel.
Het was overigens heel leuk gisteren. Best wel belangstelling voor de oude fietsen en ook leuk om weer eens wat gezichten te zien van forumgebruikers.
Groet,
Jan
Is nog een stuk minder dan een kartonnen bekertje koffie op de fiets en wandelbeurs gisteren en voor een beter doel.
Het was overigens heel leuk gisteren. Best wel belangstelling voor de oude fietsen en ook leuk om weer eens wat gezichten te zien van forumgebruikers.
Groet,
Jan