Nou! Dan het plaatje er maar eens even bij plakken voor degene die over tien jaar zoiets vindt en bij ons gaat zoeken
Gespot op Marktplaats!
- fietshobbyist
Re: Gespot op Marktplaats!
Ja deze staat nu bij mij. Ging gisteren een RIH frame bij die Willem halen en zag ook dit frame, wat ik niet kende maar er wel leuk uit zag, dus ook maar meegenomen. Zal binnenkort wel een aantal foto’s plaatsen in een apart item en wie weet komt er meer boven water……fietshobbyist schreef: ↑19 feb 2025, 09.33Nou! Dan het plaatje er maar eens even bij plakken
A.N.O. Sport racefiets frame, Mpl 2025.jpg
voor degene die over tien jaar zoiets vindt en bij ons gaat zoeken
Dank je! Ik had er al naar gezocht, maar de advertentie was kennelijk al zó snel weer weg dat zelfs de Google bots de foto nog niet hadden.fietshobbyist schreef: ↑19 feb 2025, 09.33 voor degene die over tien jaar zoiets vindt en bij ons gaat zoeken
Ik heb totaal geen verstand van zulk soort oude fietsen, maar misschien dat hier iemand zijn licht over kan laten schijnen? Ik neem aan dat het een replica is, maar niettemin wel een grappig ding.
https://link.marktplaats.nl/m2236775792 ... ialbuttons
-
Dit is een replica (zou gemaakt zijn voor een film in de 50-er jaren?) , en dat is de koper van een half jaar geleden ook al verteld, maar dat vergeet je zo gauwBas-tiaan schreef: ↑19 feb 2025, 13.48 Ik heb totaal geen verstand van zulk soort oude fietsen, maar misschien dat hier iemand zijn licht over kan laten schijnen? Ik neem aan dat het een replica is, maar niettemin wel een grappig ding.
Screenshot_20250219-134635.png

/Marten
Ja het ging ook heel vlot, want in de ochtend bod gedaan op RIH frame en ‘s middags bij ophalen ook dit A.N.O. frame gekocht. Hij had nog wel meer leuke frames maar die staan weer te ver weg van mijn verzameling, hoewel ik wel weer twijfelde en dat gevoel zal je ook wel herkennennon-fixie schreef: ↑19 feb 2025, 11.32Dank je! Ik had er al naar gezocht, maar de advertentie was kennelijk al zó snel weer weg dat zelfs de Google bots de foto nog niet hadden.fietshobbyist schreef: ↑19 feb 2025, 09.33 voor degene die over tien jaar zoiets vindt en bij ons gaat zoeken

-
Niet op marktplaats maar bij de kringloop in Zwolle.
Totaal niet mijn ding, geen verstand van, maar de uitmuntende staat van de fiets trok mijn aandacht.
Totaal niet mijn ding, geen verstand van, maar de uitmuntende staat van de fiets trok mijn aandacht.
- Bijlagen
-
- 20250220_123022.jpg (345.4 KiB) 5795 keer bekeken
-
Het voorwiel is niet origineelrubenkappes schreef: ↑20 feb 2025, 20.40 Niet op marktplaats maar bij de kringloop in Zwolle.

/Marten
Het slot en bidonhouder ook niet, en de waslijntjes horen boven het stuur langs te lopen - en toch is het zeker een leuk fietsje en cool dat het hier wordt doorgegevenHet voorwiel is niet origineel