Eens....m-gineering schreef: ↑9 mei 2024, 13.46 En het sneue is dat als je de achterdriehoek lager maakt door de staande vorken lager aan te zetten je behoorlijk op torsiestijfheid inlevert![]()
Gazelle (edit:) Sport Populair, 63,5 cm, met duomatic naaf, (edit:) 1965
- marco verbaant
- Berichten: 1274
- Lid geworden op: 19 jul 2015, 22.49
Re: Gazelle (edit:) Sport Populair, 63,5 cm, met duomatic naaf, (edit:) 1965
"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
- fietshobbyist
- Berichten: 842
- Lid geworden op: 13 mar 2019, 15.14
Re: Gazelle (edit:) Sport Populair, 63,5 cm, met duomatic naaf, (edit:) 1965
Maar door met optische modegrillen mee te doen, technisch zinnig of niet, wordt beoogt dat het financieel juist behoorlijk wat oplevert, wat het inleveren op torsiestijfheid volstrekt oninteressant maakt ...m-gineering schreef: ↑9 mei 2024, 13.46 En het sneue is dat als je de achterdriehoek lager maakt door de staande vorken lager aan te zetten je behoorlijk op torsiestijfheid inlevert![]()
Edit 2025: En het scheelt ook nog materiaal / gewicht