Ze zullen wel op titlark gemikt hebben, andere vogels in die tijd zijn thunder bird, crane, lark, eagle etc. Maar Deore voor Deer is natuurlijk onverslaanbaarfietshobbyist schreef: ↑27 mar 2025, 08.30Ervan uitgaande dat het anderen allemaal net zo min wat zei als ik:
Een titlist - fonetisch ongeveer: taitl-ist - is een titelhouder of kampioen. Het woord lijkt een samentrekking van title-ist.
Titleist is een merk golf clubs - waar je een golfbal mee wegslaat. Maar ook dat woord lijkt natuurlijk kampioen te betekenen.
Een tit is een (Engels fluitend) meesje. Een great tit is een koolmees en een blue tit een pimpelmees.
Voilá
Olympia Sport
-
m-gineering
Re: Olympia Sport
/Marten
Na het pauzevermaak weer even terug naar het hoofdprogramma. Ik heb wat foto's gemaakt van de onderkant van het brackethuis, in de hoop de getallen te kunnen ontcijferen. Dat gaat vaak beter via een foto dan met het blote oog.
In dit geval is dat helaas ook nog niet genoeg. Wat ik meen te zien is een vijfcijferig getal bovenaan (23842?) en een tweecijferig getal (88?) eronder.
Iemand die dit format herkent?
Maar ik zal toch de verf moeten verwijderen om zekerheid te krijgen over de precieze getallen, ben ik bang.
In dit geval is dat helaas ook nog niet genoeg. Wat ik meen te zien is een vijfcijferig getal bovenaan (23842?) en een tweecijferig getal (88?) eronder.
Maar ik zal toch de verf moeten verwijderen om zekerheid te krijgen over de precieze getallen, ben ik bang.
- marco verbaant
Wat we wel zien is de naad in de naafhuls....non-fixie schreef: ↑27 mar 2025, 21.34 Na het pauzevermaak weer even terug naar het hoofdprogramma. Ik heb wat foto's gemaakt van de onderkant van het brackethuis, in de hoop de getallen te kunnen ontcijferen. Dat gaat vaak beter via een foto dan met het blote oog.
framenummer.jpg
"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"