Fongers weer en wind 1940
Fongers weer en wind 1940
Weer een prachtig rijwiel van Fongers dat gratis is op te halen voor onze leden. Stuur een persoonlijk bericht en ik breng je in contact met de aanbieder.
Re: Fongers weer en wind 1940
En weg is hij, Clublid Jan gaat hem graag ophalen
- Vietzemaaker
- Johan Vlaardingen
Als het over Fongers gaat (10+ delen over hetzelfde, geen probleem) krijgen sommige hier op het forum een stijve p.k of natte k.t, voor kleinere merken willen ze geen ruimte vrijmaken. Ziekelijk om te zien hoe bepaalde personen achter anderen "aanlopen"!
Ik denk dat Vietzemaaker vooral blij is met een nieuw gratis project in plaats van honderden euro’s uit te geven aan één van de weinige fietsen merken die wel wat opbrengen.
Maar is dat niet overal hetzelfde? Als je het over oude brommers of auto’s hebt kom je ook steeds bepaalde merken tegen.
Vanmiddag stond er een man met het kapsel dat iedereen heeft die een beetje hip wil zijn in een trui en schoenen die iedereen heeft bij de bouwmarkt op zoek naar mat zwart schakkelmateriaal en vertelde de man dat waarom hij nou weer zo speciaal was dat hij mat zwart wilde!! Sommige mensen zien dat dus niet zo Johan. Ieder zijn ding. En blijf vooral die kleine merken op het forum posten. Daar worden er vele blij van onder ons.
Maar is dat niet overal hetzelfde? Als je het over oude brommers of auto’s hebt kom je ook steeds bepaalde merken tegen.
Vanmiddag stond er een man met het kapsel dat iedereen heeft die een beetje hip wil zijn in een trui en schoenen die iedereen heeft bij de bouwmarkt op zoek naar mat zwart schakkelmateriaal en vertelde de man dat waarom hij nou weer zo speciaal was dat hij mat zwart wilde!! Sommige mensen zien dat dus niet zo Johan. Ieder zijn ding. En blijf vooral die kleine merken op het forum posten. Daar worden er vele blij van onder ons.
- Vietzemaaker
Het lijkt er mij op dat u enigszins gefrustreerd bent omdat u zich hier onvoldoende gehoord vindt. En daarom maar lopen trollen in dit topic?"Johan Vlaardingen" voor kleinere merken willen ze geen ruimte vrijmaken.
Het is kennelijk wel een probleem, want anders zou u niet op mijn post reageren."Johan Vlaardingen" 10+ delen over hetzelfde, geen probleem.
Dat mag u vinden. Maar voordat u dit soort dingen post zou u zich niet beter eerst even op de hoogte stellen, of van datgene wat u beweert, ook de waarheid is?"Johan Vlaardingen" Ziekelijk om te zien hoe bepaalde personen achter anderen "aanlopen"!
Ik ben nu oprecht nieuwsgierig waar u een soppende flamoes van krijgt."Johan Vlaardingen" krijgen sommige hier op het forum een stijve p.k of natte k.t

FONGERS FONGERS FONGERS FONGERS FONGERS FONGERS FONGERS FONGERS FONGERS FONGERS FONGERS FONGERS FONGERS FONGERS FONGERS FONGERS
Als iets goed is, moet je het zo laten!

maar ieder heeft recht op z,n eigen afwijking uiteraard
- Jeroen Zuiderwijk
Jongens, even mijn moderator pet op: graag vriendelijk houden hier, en taalgebruik familie vriendelijk houden, want het forum is ook bedoelt voor minderjarige leden. Ieder is vrij om zijn interesse te volgen. Vind je Fongers leuk prima. Wil je meer aandacht voor kleine merken prima. Maar niet elkaar neersabelen op basis wat men interesseert en de motivatie daarvoor. We zijn hier allemaal liefhebbers op onze eigen manier, en willen onze passie hier delen.
Transportfiets blog: http://oudetransportfiets.blogspot.nl/
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
En grote merken groter.Fotomaan schreef: ↑30 mei 2025, 10.36 Hoe kleine merken groot kunnen zijn.![]()
https://forum.oudefiets.nl/viewtopic.php?t=8316

- Bijlagen
-
- IMG_5304.jpeg (184.27 KiB) 1661 keer bekeken
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.