Kleurcode Gazelle Impala

Handige tips voor knutselaar en restaurateur, ervaringen, restauratieverslagen etc.
Plaats reactie
Duininck

Kleurcode Gazelle Impala

Bericht door Duininck »

Hoi forumleden,
Ik heb pasgeleden een Gazelle Impala gekocht. Deze is volgens het framenummer uit 1983. De SA drieversnellingsnaaf is uit 1982. De kleur is bruinmetallic.
De fiets is technisch in orde en vrijwel compleet, maar heeft jammer genoeg veel roest op de lak delen, hoofdzakelijk de spatborden. Ik wil de fiets opknappen en ben op zoek naar
de juiste lakkleur. Wie kan mij helpen?
m-gineering

Re: Kleurcode Gazelle Impala

Bericht door m-gineering »

Duininck schreef: 11 jun 2025, 16.55 Hoi forumleden,
Ik heb pasgeleden een Gazelle Impala gekocht. Deze is volgens het framenummer uit 1983. De SA drieversnellingsnaaf is uit 1982. De kleur is bruinmetallic.
De fiets is technisch in orde en vrijwel compleet, maar heeft jammer genoeg veel roest op de lak delen, hoofdzakelijk de spatborden. Ik wil de fiets opknappen en ben op zoek naar
de juiste lakkleur. Wie kan mij helpen?
Fiets de Halfords oid binnen en zoek het best bijpassende Motip lakstiftje uit die je kunt vinden. Beter dan dat gaat het toch niet worden
/Marten
Elibert van Dalen

Re: Kleurcode Gazelle Impala

Bericht door Elibert van Dalen »

Op kleur laten scannen bij de (locale) verfwinkel. Dan kunnen ze vrijwel de exacte kleur mengen.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
Plaats reactie