ik zal me dan mer even voorstellen
ik ben laura en kom uit het zuiden van nl
ik ben actief op een fietsenwerkplaats
en daardoor kom ik vaak oude fietsen tegen
hallo
Re: hallo
Hallo Laurap,
Welkom! En ik hoop dat je de oude fietsen die je onder handen krijgt kan fotograferen en hier kan laten zien.
Welkom! En ik hoop dat je de oude fietsen die je onder handen krijgt kan fotograferen en hier kan laten zien.
www.joco.me voor meer (fietsen)foto's
Beste Laurap,
Welkom op het forum. Ik ben benieuwd eens te horen wat voor merken je zoal voorbij hebt zien komen. Ook al eens een Durabo gezien?
Wat doen jullie eigenlijk met de mooie nog originele exemplaren?
Met vriendelijke groeten, Y.
Welkom op het forum. Ik ben benieuwd eens te horen wat voor merken je zoal voorbij hebt zien komen. Ook al eens een Durabo gezien?
Wat doen jullie eigenlijk met de mooie nog originele exemplaren?
Met vriendelijke groeten, Y.
Sportief fietsend!
Hallo Laura,
welkom.
Hoe zuidelijk moeten wij jou plaatsen?
Kan ik een komen kijken in die werkplaats?
welkom.
Hoe zuidelijk moeten wij jou plaatsen?
Kan ik een komen kijken in die werkplaats?
-----__o-........................__-o
---` \ <,~....................` \ <,-
--('_)/ ('_).................(.*.) / (.*.)
Jacques: fietse & genietse.
op de fietsenwerkplaats waar ik actief ben,
doen we gewoon fietsen repareren, maar omdat er veel
studenten komen. kom je vaak oude fietsen tegen
(wat ik oud vind dan he)
gister had ik een torpedo 5 speed met aan 2 kanten dus een controlerstift in de naaf, dat vind ik dan wel bijzonder om te zien, ik ben opgegroeid met nexus/shimano.
de werkplaats is in maastricht, en we repareren dus fietsen voor mensen en we krijgen ook fietsen van de gemeente die te lang ergens geparkeerd hebben gestaan en niet zijn opgehaald ofzo en die knappen we op als ze de moeite waard zijn of we slopen ze en bewaren de onderdelen, daardoor hebben we heel veel 2e hands spullen die je bij een reguliere fietsenmaker denk ik niet kunt krijgen.
En zelf heb ik gewoon een giant met derailleur, geen oude fiets want ik ga graag als het goed weer is een stuk fietsen.
Groetjes
doen we gewoon fietsen repareren, maar omdat er veel
studenten komen. kom je vaak oude fietsen tegen
(wat ik oud vind dan he)
gister had ik een torpedo 5 speed met aan 2 kanten dus een controlerstift in de naaf, dat vind ik dan wel bijzonder om te zien, ik ben opgegroeid met nexus/shimano.
de werkplaats is in maastricht, en we repareren dus fietsen voor mensen en we krijgen ook fietsen van de gemeente die te lang ergens geparkeerd hebben gestaan en niet zijn opgehaald ofzo en die knappen we op als ze de moeite waard zijn of we slopen ze en bewaren de onderdelen, daardoor hebben we heel veel 2e hands spullen die je bij een reguliere fietsenmaker denk ik niet kunt krijgen.
En zelf heb ik gewoon een giant met derailleur, geen oude fiets want ik ga graag als het goed weer is een stuk fietsen.
Groetjes
Ok Laura,
je werkt in de zorg dus. In een soort "fietsen-asiel"
Krijg je daar niet vaak zwaar verwaarloosde en verweesde exemplaren binnen?
Om een kijkje te nemen in Maastricht, moet ik toch zo'n 170 Km wegtrappen, maar wie weet.
je werkt in de zorg dus. In een soort "fietsen-asiel"

Krijg je daar niet vaak zwaar verwaarloosde en verweesde exemplaren binnen?
Om een kijkje te nemen in Maastricht, moet ik toch zo'n 170 Km wegtrappen, maar wie weet.
-----__o-........................__-o