Hallo beste mensen,
Ik ben nieuw op dit forum en zal me even voorstellen.
Ik vind de fiets een van de beste uitvindingen ooit na het wiel en ons kikkerland is natuurlijk terecht fietsland bij uitstek.
En ik draag fietsen een warm hart toe, zeker de oude fietsen, uit de tijd dat zelfs spijkers werden hergebruikt en een fiets een waardevol bezit was.
Ik behoor nog tot de werkende klasse en generatie, klus op zich graag aan de fietsen van mijn gezin, maar voorlopig nog niet hobbymatig. Bovendien is dat als ik dat doe, aan een van de in gebruik zijnde fietsen en die zijn uit de jaren 90 of nieuwer. Ik zal dus niet veel aanwezig zijn op het forum!
De hoofdreden om lid te worden is dat ik het een en ander aan onderdelen heb wel deels ook van oude fietsen. En daarnaast een tweetal wat oudere fietsen waar in dit gezelschap wellicht liefhebbers voor zijn. Gratis ter beschikking te stellen.
Ik woon in Zutphen, misschien handig om te weten.
Ik zal het een en ander qua aanbod posten op het passende forumonderdeel.
Wellicht tot ziens en ik wens jullie veel plezier met de oude fietsen liefhebberij.
Rob
Nieuw lid
-
Re: Nieuw lid
Dag Rob,
Welkom op het forum! Er is hier heel veel kennis en hulpvaardigheid aanwezig, mocht je die zoeken.
Dirk
Welkom op het forum! Er is hier heel veel kennis en hulpvaardigheid aanwezig, mocht je die zoeken.
Dirk
Re: Nieuw lid
Bedankt Dirk, ik houd het in gedachten. Groet