Lange post fiets
Lange post fiets
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... post-fiets.
Op markpl. Staat een lange postkoets. Valt wel op moet ik zeggen. Merk en leeftijd weet ik zo niet.
Op markpl. Staat een lange postkoets. Valt wel op moet ik zeggen. Merk en leeftijd weet ik zo niet.
Re: Lange post fiets
He, die spellingcontrole ook. 

Ik lees 'Huka' https://www.huka.nl/
Een zgn. longtail
Een zgn. longtail
Beheerder erfgoed Gazelle
Dit is een fiets ik meen te weten uit het programma van het mannetje in Amsterdam
begin jaren 90 ?
Speciaal om 2 kinderstoeltjes achter elkaar te monteren.
dat waren natuurlijk niet van die moderne zetels van nu maar eenvoudige GMG kinderzitjes.
Dus niet voor de postbode ontwikkelt
begin jaren 90 ?
Speciaal om 2 kinderstoeltjes achter elkaar te monteren.
dat waren natuurlijk niet van die moderne zetels van nu maar eenvoudige GMG kinderzitjes.
Dus niet voor de postbode ontwikkelt
- marco verbaant
een kettingkast vervangen lijkt me wel een dingetje...
"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
Deze fietsen werden door Huka gebouwd.
Beter bekend als fabrikant van driewieler fietsen voor de beperkte mens. Wat voor doel ze destijds hadden is me onbekend. Maar dit soort fietsen is nú zo’n beetje de opvolger van de hippe bakfiets om je kinderen op te vervoeren.
Dus een oude met een beetje werk voor €100 of een nieuwe voor €2700?
Beter bekend als fabrikant van driewieler fietsen voor de beperkte mens. Wat voor doel ze destijds hadden is me onbekend. Maar dit soort fietsen is nú zo’n beetje de opvolger van de hippe bakfiets om je kinderen op te vervoeren.
Dus een oude met een beetje werk voor €100 of een nieuwe voor €2700?
- Bijlagen
-
- IMG_6195.png (285.94 KiB) 623 keer bekeken
En als extra bonus voor dit MP exemplaar: zèlf trappen in plaats van elektrische trapondersteuning. Overigens zitten je bloedjes van kinderen wel achter je rug en je weet maar nooit wat ze daar allemaal uitspoken.
DCR gaat nooit verloren....
Dat zien de meeste ouders die op b.v een Babboo fietsen toch ook niet terwijl ze met een hand appen en met de andere sturen

- fietshobbyist
Omdat het weer een bijzondere fiets betreft, het plaatje er maar weer bij geplakt