Tilburgrit, 7 september 2025
Re: Tilburgrit, 7 september 2025
nogmaals dank voor de complimenten. Op verzoek van Fred haal ik de interieurfoto's van zijn museum even weg, hij heeft dat liever niet online staan.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Dat snap ik wel. Al is het zonde dat zo’n mooi museum zo onzichtbaar in iemand zijn achtertuin staat. Moet eerlijk dat ik Maurice en Erik ook niet gevraagd heb of ik ze op het forum mocht plaatsen.
Maar ik denk dat fietsliefhebbers die dat museum niet gezien hebben op afspraak best eens mogen gaan kijken. Dat is de moeite waard.
Maar ik denk dat fietsliefhebbers die dat museum niet gezien hebben op afspraak best eens mogen gaan kijken. Dat is de moeite waard.
-
Hans, De velg die hier ligt is 72cm diameter . Misschien de zelfde maat maar dan anders gemeten. De 72 is de grootste diameter bij overgang naar de band. De breedte is 31mm wat wel wat breder is dan jouw velg. Aantal spaakgaten is 36 . Daar is wel wat aan te doen maar al met al niet de beste match. Het is aan jou of je `m wil of niet. Lassen van de originele velg is ook een optie natuurlijk.
Maarten
Groeten,Maarten