Moi,
Mijn naam is Wendie en Ik ben al een aantal jaar lid van de vereniging, maar tot nu toe alleen "slapend" omdat we enorm druk met andere zaken waren (noem dat maar slapen!). Getrouwd met mevrouw Roegbainder en sinds twee jaar woonachtig in de provincie Groningen. Sleutelen aan fietsen doe ik al een jaar of dertig. Voorheen aan "moderne" fietsen, waaronder ook mountainbikes. Tegenwoordig alleen nog maar aan vintage exemplaren.
Recentelijk is het fiets-virus weer opgevlamd en heb ik besloten me opnieuw op het forum te registreren. Dat ging nog niet makkelijk, want oude wachtwoord weg, emailadres al bekend, etc. Dank aan Maarten Bokslag dat het toch gelukt is!
Ik hoop veel te gaan leren van de informatie die op het forum wordt gedeeld. Daarnaast is het plan om (samen met mw. R.) historische fietstochten mee te gaan rijden.
Groet,
Wendie
Even voorstellen: Roegbainder
Re: Even voorstellen: Roegbainder
Pas op met dat fiets-virus, want het is erg besmettelijk! Of is mw. Roegbainder reeds geïnfecteerd
?

DCR gaat nooit verloren....
- marco verbaant
Veel plezier Wendie en mw Roegbainder.... Die laatste terminologie is toch voor mensen uit Oude, Nieuwe en Boven Pekela..???? 

"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
-
Dag Wendie,
Welkom op het forum! Er is hier enorm veel kennis en behulpzaamheid aanwezig, zoals je misschien al weet.
Dirk
Welkom op het forum! Er is hier enorm veel kennis en behulpzaamheid aanwezig, zoals je misschien al weet.
Dirk