Beste mensen,
Ben op het spoor van een Renaat fiets (zie foto). Geen idee echter wat de ouderdom kan zijn en wat de historie van het merk is.
Wellicht dat hier licht op geworpen kan worden door jullie?
Ben dankbaar voor eventuele reacties.
Met vriendelijke groet, Jan
Renaat fiets maar hoe oud?
Renaat fiets maar hoe oud?
- Bijlagen
-
- IMG_8542 normaal.png (798.64 KiB) 2162 keer bekeken
-
- IMG_8543 normaal.png (782.85 KiB) 2162 keer bekeken
- fietshobbyist
Re: Renaat fiets maar hoe oud?
viewtopic.php?f=49&t=8470
Even scrollen voor de plaatsnaam.
In de zoekbalk intypen
had ook gekund ...
Even scrollen voor de plaatsnaam.
In de zoekbalk intypen

Dank voor reactie. Had dat al gedaan, echter verder geen info daar te vinden, enkel bestaan merknaam….
Staat er geen plaatsnaam op het balhoofdplaatje of beter gezegd kopmerk? Dat zal je helpen in je zoektocht.
De taxplaat op de voorvork helpt je al een beetje met de provincie.
Maar een kleine fietsenmaker die er een eigen (plak) merk op na hield en in de 70s of 80s gestopt is. vind je niet gauw wat van terug als misschien een advertentie of als het een ex wielrenner is geweest een uitslag misschien.
Succes met je zoektocht en ondertussen maar gewoon genieten van een mooie en/of fijne fiets zonder historie kan natuurlijk ook. Al snap ik dat het leuk is om historie te achterhalen. Zie topic een hoge Belg over mijn Ratly fiets tevens uit België.
De taxplaat op de voorvork helpt je al een beetje met de provincie.
Maar een kleine fietsenmaker die er een eigen (plak) merk op na hield en in de 70s of 80s gestopt is. vind je niet gauw wat van terug als misschien een advertentie of als het een ex wielrenner is geweest een uitslag misschien.
Succes met je zoektocht en ondertussen maar gewoon genieten van een mooie en/of fijne fiets zonder historie kan natuurlijk ook. Al snap ik dat het leuk is om historie te achterhalen. Zie topic een hoge Belg over mijn Ratly fiets tevens uit België.
Dank voor de reactie!