Mijn naam is Elia en ik ben 18jaar. Ik woon in België (Oost-Vaanderen) en geniet momenteel van een prachtige opleiding in de hoge school van het gezellige dorpje Sint-Katelijne-waver. Ik hou zeer veel van de founa en flora op deze planeet, en kan me eindeloos verdiepen in de wonderen van de wetenschap. Naast dat alles begin ik ook een passie voor fietsen te ontwikkelen.
Zelf ben ik in het bezit van een Ludo (heerenfiets) en een peugot heren fiets [vergeef me het gebrek aan kennis om hierbij ook de types te noteren].
Een tijdje geleden heb ik een oude damensfiets uit de sloot gehaald en ben ik deze beginnen opknappen voor mijn vriendin. Deze fiets is volledig gedemonteerd en heeft momenteel net een nieuwe grondlaag gekregen (nadat de oud laag houtverf [inclusief vernis] verweidert is [vraag me niet waarom de vorige eigenaar besloot dat dit een goed idee was]). Ik hoop op dit forum heel wat ervaring op te doen en veel bij te leren van de forumleden hier aanwezig.
Ik zou jullie al graag willen bedanken voor de moeite die jullie genomen hebben om dit bericht te lezen en wens jullie graag nog een prettige dag toe

Hopelijk leer ik u snel beter kennen ^^
Met vriendelijke groet
Fichie (Elia Smet)