Ik ben een Gazelle "Piet Pelle" met 18" wielen en een 24 gaats achtervelg aan het repareren voor mijn buurjongen. De kogelkransjes in de naaf zijn verwokkeld en de vaste conus op de achter as mist een stukje. Het liefst vervang ik nu het complete binnenwerkje.
Er zijn in het verleden veel fietsen met de Jet naaf gebouwd, voor kinderfietsen voldoen ze: dit fietsje is uit de zestiger jaren zo schat ik in.
Wie heeft nog een wiel over de hand met zo'n Torpedo Jet naaf, b.v.k. in de buurt van Den Haag, Leiden of Amsterdam, dan kom ik het graag ophalen.
Torpedo JET remnaaf
Re: Torpedo JET remnaaf
Ik heb geloof ik nog wat Jet naven en/ of onderdelen liggen, maar ik woon in het buitenland en kom de komende maanden niet in mijn werkplaats in NL. Als je in december/ januari nog niet voorzien bent mag je alles wat ik nog heb liggen zo hebben.
Re: Torpedo JET remnaaf
Hoi Mellez,
Dat is ontzettend aardig aangeboden. Het jochie dat op de Piet Pelle fietst gaat morgen alweer naar school. Waarschijnlijk is er een tijdelijke fiets beschikbaar. Mocht het tegen die tijd nog nodig zijn dan ga ik graag op het aanbod in.
Met vriendelijke groet,
Rob
Dat is ontzettend aardig aangeboden. Het jochie dat op de Piet Pelle fietst gaat morgen alweer naar school. Waarschijnlijk is er een tijdelijke fiets beschikbaar. Mocht het tegen die tijd nog nodig zijn dan ga ik graag op het aanbod in.
Met vriendelijke groet,
Rob