Jan Dik schreef: ↑30 nov 2025, 21.19
Dank voor het proberen. Het is me inmiddels wel duidelijk geworden, ook dankzij Elev12k, dat er maar een handvol exemplaren zijn gemaakt.
Hmm, tja. Kennelijk is mijn geheugen niet heel erg betrouwbaar.
Overigens aardig dat Elev12k zo snel reageerde. En jammer dat hij tegenwoordig niet zo actief meer is op de fora, want ik heb heel wat mooie en bijzondere fietsen van hem langs zien komen.
Zeker aardig en hij wist er ook nog wat over te vertellen. Hij heeft een paar hele mooie fietsen gepost. Zoals de Vittorio La Strada met de aan de bovenbuis gelaste staande achtervork.
Een vraag die ik nog hoop te beantwoorden is; was het de eerste all terrain bike in Nederland geproduceerd?
Jan Dik schreef: ↑1 dec 2025, 13.41
Zeker aardig en hij wist er ook nog wat over te vertellen. Hij heeft een paar hele mooie fietsen gepost. Zoals de Vittorio La Strada met de aan de bovenbuis gelaste staande achtervork.
Een vraag die ik nog hoop te beantwoorden is; was het de eerste all terrain bike in Nederland geproduceerd?
Hij heeft heel veel mooie fietsen. In ieder geval gehad. Misschien wel de mooiste collectie derailleurfietsen van Nederland. Die bruine Vittorio ken ik toevallig ook. Ook die had 'ie ooit mee naar de Retronde. in 2015, of zo.
Voor de meelezers: die fiets is o.a. hier te bewonderen.
52914711971_4ad70a5e35_h.jpg (606.96 KiB) 4270 keer bekeken