Beste leden van de Oude Fiets.
Ik ben Fedde Huistra, architect Project manager in Sant Cugat del Vallès, Barcelona en fan van het fietsen en op die manier actief in de promotie van het gebruik van de fiets in Spanje, om te beginnen in mijn eigen buurt waar ik woon.
Op Facebook ben ik te vinden en ook gebruik ik twitter @fedde_huistra om de fiets onder de aandacht te brengen.
Ik ben bij de Oude Fiets gekomen omdat ik op zoek ben naar het bouwjaar en de gegevens van mijn 32 jaar oude Gazelle/Juncker 'Tour de france' die ik wil laten meedoen in een oude fietsen feest in mijn woonplaats dit weekend. Ik gebruik de fiets dagelijks en hij doet het uitstekend. Het framenummer is 0028003. Weet iemand wat meer hiervan? 5 versnellingen voor het nederlandse landschap maken het soms wat lastig als er een stevige helling is, en daarom heb ik sinds kort ook een nieuwe electrische fiets, een Flyer-S, die nu ook in Sant Cugat te koop zijn en te huur.
Meer over mij vind u op: http://es.linkedin.com/in/feddehuistraarchitecture
Als nieuw lid Spanje even voorstellen. Gazelle/Juncker 28003
-
Als nieuw lid Spanje even voorstellen. Gazelle/Juncker 28003
- Bijlagen
-
- Mijn fiets en mijn persoon Fedde Huistra
- Sant Cugat del Vallès-20130423-Fedde Huistra GAZELLE-b.jpg (316.57 KiB) 2911 keer bekeken
Re: Als nieuw lid Spanje even voorstellen. Gazelle/Juncker 2
Hallo Fedde,
Leuk bericht en een van de mooie dingen van zo'n forum: dat je ook vanuit een andere hoek van Europa erbij kunt zijn.
Het framenummer zegt mij niets maar je fiets is duidelijk uit de tijd dat Gazelle het merk Juncker voerde als een soort 'tweede merk': jaren 70.
Verder ziet de fiets er geweldig uit!
Als ik het goed heb ik jullie 'oude fietsen weekend' nu al geweest. Heb je wat foto's? Ik kan me bij Spaanse oude fietsn echt heel weinig voorstellen. Kortom: doe eens een boekje open!
groet,
Maarten
Leuk bericht en een van de mooie dingen van zo'n forum: dat je ook vanuit een andere hoek van Europa erbij kunt zijn.
Het framenummer zegt mij niets maar je fiets is duidelijk uit de tijd dat Gazelle het merk Juncker voerde als een soort 'tweede merk': jaren 70.
Verder ziet de fiets er geweldig uit!
Als ik het goed heb ik jullie 'oude fietsen weekend' nu al geweest. Heb je wat foto's? Ik kan me bij Spaanse oude fietsn echt heel weinig voorstellen. Kortom: doe eens een boekje open!
groet,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net