Ik ben Christiaan en kom net onder de rook van Zwolle vandaan uit de Gemeente Zwartewaterland en wel uit (de stad) Genemuiden.
Ben op dit moment al negen jaar fietsenmaker, dus jah..aan jullie de beoordeling of ik een ouwe rot in het vak ben..!

Nee dat ben ik mijns inziens dan weer niet..want met mijn 24 jaar zal ik ook een van de jongeren hier zijn..!
Maar na een jaartje fietsen maken zat ik te snuffelen op MP, en kwam toen terecht in de rubriek Fietsen-Oldtimers.
En zo vond ik mn eerste transportfiets. Dat was een fiets die er wel redelijk netjes uit zag.., maar ik weet niet welk merk het mag zijn.
Hopelijk kom ik met jullie kennis te weten uit welke fabriek hij ooit gefietst is..!

En toen kriebelde het om een 'wrak' te kopen en deze op te knappen. Vervolgens voor een prikkie opgehaald..en de 2 bovenbuizen al kennis laten maken met een schuurpapiertje en toen gestald en na een jaar of zeven

En toen ik destijds de fietsen aanschafte was er alleen Ver. de Oude Fiets, en geen forum.. Dus had ik zelf eens een forum opgezet, die toen niet echt van de grond kwam.
En jah...nu ik de (transportfiets) draad weer opgepakt en de moed heb verzameld om op te knappen, zie ik dat er een forum is!
Vandaar dat ik me bij deze voorstel..
En dan gelijk maar 2 foto's erbij plaatsen want dan hebben jullie er een beetje beeld bij..!

De (nu nog) onbekende..

En het 'wrak' genaamd Burgers.
Gr. Christiaan