1950? Gebruikte Juncker toen nog zulke lamphaken?
Groet, Sandra
Nieuw hier
Re: Nieuw hier
Ah Juncker kruisframes!
Dit lijkt mij een 61 cm (kan er een centimeter naast zitten... Bij Simplex verkochten ze 58-63-68 cm en bij Juncker 56-61-66-71 cm. Al kan ik er een centimeter naast zitten, de Simplex kruisframes zijn altijd een fractie groter en slanker.
Dit lijkt mij een model eind 40-er jaren en inderdaad opvallend klein.
Dit lijkt mij een 61 cm (kan er een centimeter naast zitten... Bij Simplex verkochten ze 58-63-68 cm en bij Juncker 56-61-66-71 cm. Al kan ik er een centimeter naast zitten, de Simplex kruisframes zijn altijd een fractie groter en slanker.
Dit lijkt mij een model eind 40-er jaren en inderdaad opvallend klein.
Ik ben een fietsjereeeeek, ik ben een fietsjereeeeeeeek!!! 

Ja 1950 staat op de achteras en van de lamphaak weet ik het niet en framemaat is 61kan het frame nummer niet vinden
Mooie, origineel ogende fiets! Het framenummer moet gewoon rechts op de zadellug staan, dus daar waar de zadelpen uit de framebuis komt.
En Sandra, wat is er vreemd aan deze lamphaak in 1950? Iedereen gebruikte toen nog carbidlamphaken. Ja ok, op een vooruitstrevend merk uit Assen na dan.
'
En Sandra, wat is er vreemd aan deze lamphaak in 1950? Iedereen gebruikte toen nog carbidlamphaken. Ja ok, op een vooruitstrevend merk uit Assen na dan.

'