Hallo mensen,
ik wil dit forum graag gebruiken om wat te weten te komen over een oude fiets van mijn vader.
Er staat met grote letters 'PRESIDENT'op de stang onder het zadel. Op de midden stang staat: Sport de luxe en op de voorstang onder het stuur staat: High Class Bicycle met een hoofdletter P erboven.
Misschien kent iemand dit merk / type zodat ik weet hoe oud en of bijzonder deze fiets is.
alvast bedankt;
Jan
opafiets President
- HJvMontfort
Re: opafiets President
Goede avond Jan,
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden, veel van onze leden kunnen aan kleine details veel zeggen over een fiets, naven en details er op, balhoofdplaatjes, framenummers en andere details zeggen snel watvoor fiets het is!
Klinkt spannend die fiets!
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden, veel van onze leden kunnen aan kleine details veel zeggen over een fiets, naven en details er op, balhoofdplaatjes, framenummers en andere details zeggen snel watvoor fiets het is!
Klinkt spannend die fiets!
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Re: opafiets President
Ik kan me goed voorstellen dat President, net als de Bonaparte die nu ook op dit forum wordt besproken, een fiets is die geassembleerd is bij een fietsenmaker of groothandel.
De fiets werd dan opgebouwd uit standaard onderdelen van andere fabrieken.
Maar zoals al gezegd: we hebben plaatjes nodig!
De fiets werd dan opgebouwd uit standaard onderdelen van andere fabrieken.
Maar zoals al gezegd: we hebben plaatjes nodig!
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net