Programma kampeer/fietsweekend 14-15 september

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Michiel Röben

Re: Programma kampeer/fietsweekend 14-15 september

Bericht door Michiel Röben »

Hallo Sjoerd,
Hierbij meld ik me aan voor de vrijdag, zaterdag en zondag.
Is er wel genoeg slaapdrank aanwezig of moet dat nog verdeeld worden?
Ik hoor de bestelling wel...

Leuk zo'n slaapfeestje met gelijkgestemden.

Ik moet alleen nog even op de tent wachten want m'n dochter zit do/vr in Zeeland met school.

Groeten,
Michiel
maartenB

Bericht door maartenB »

desnoods heb ik nog wel een tentje voor je hoor Michiel.
Hij is wel oud maar dat is in deze club juist een aanbeveling, toch?
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Michiel Röben

Ha die Maarten,

Nou als je het niet erg vindt neem ik liever de Iglo mee. je weet het maar nooit met een oude tent. Aardig dat je het aanbiedt. Fiets mag oud en niet comfortabel zijn maar de kampeeruitrusting liever modern. Hoewel zo'n spiritusbrander natuurlijk ook zijn charme heeft. Die zijn in 125 jaar minder veranderd dan onze rijwielen. Moeten we trouwens nog in kostuum of mag het gewoon lekker casual. Regenjas en pet zijn dan wel het minste denk ik...
Zal eens kijken wat er nog in de kast hangt.

Wat neem je voor rijwiel mee Maarten of blijft dat net als bij Maarten W. een mysterie?
Ga je nog over het kanaal? of alleen Maarten W?

Ik ga het nog eens proberen op de Raleigh kruisframe. Misschien dat het warme weer beter is voor de oude schicht...

Groeten en tot vrijdagavond.

Michiel ;)
maartenB

kampeerweekend 14-15 september SNEL INSCHRIJVEN

Bericht door maartenB »

Even een reminder: wie nog mee wil krijgt een kleine korting als hij/zij voor 1 september inschrijft en betaalt. Snel doen dus!

En Michiel: ik neem de hoge bi mee en een gewone fiets. Helaas geen surprise, dat zal bij mij de Adek kruisframe of de hoge Girder worden.
Ik ga trouwens niet naar Beaulieu, eigenlijk vind ik het gewoon te ver rijden voor een beurs.

groetjes!
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Eysfan

Bericht door Eysfan »

Hoi Michiel,

Er zijn geen kledingvoorschriften.
Maar zeg nou zelf, als je met je historische fiets op de foto komt op een mooie oude locatie wil je met je kleding toch niet te veel uit de toon vallen ;)
Ik ben trouwens benieuwd of we zondagmiddag de barones op 't Zelle nog te zien krijgen, en hoe die gekleed zal zijn!

Groeten,
Sjoerd
melfiets

Bericht door melfiets »

Geweldig!! Het lijkt mij ook heel erg leuk om dit weekend naar 't Zelle te komen! Open monumentendag lijkt me ook erg fijn eens langs alle monumenten te fietsen op de oude manier! Heel leuk! :)
Those who don't know history are destined to repeat it.
theodorus

Bericht door theodorus »

theodorus schreef:Wij Komen ook op vrijdagmiddag naar de camping lijkt ons ook wel wat om samen te gaan eten
Theo en Inge.
Michiel Röben

Ha die Theodorus,
Zeker nieuw binnen onze gelederen? Dat zuipen valt wel mee hoor... We moeten ook nog fietsen en in zo'n groep is het mirakels oppassen of je elkaar niet in de wielen rijdt. Met een aantal hoge bi rijders ertussen is het meestal nog meer uitkijken, die moeten van hun fiets kunnen springen maaarrruhh gezellig dat is het wel. En improviseren kunnen we inmiddels ook al heel behoorlijk maar daarvoor berijden we ook die oude rijwielen. Er is altijd wat te sleutelen onderweg.

groeten,
Michiel ;)
maartenB

Bericht door maartenB »

Ha ha die Michiel, je weet niet wie Theodorus is!!?
Geeft niks, maar laat ons het glas heffen, want ik hoorde dat je weer op de hoge bi kon, Theo?
Gezellig!
groetjes,
Maarten
Michiel Röben

Ha die Maarten,
Ja natuurlijk maar zo impulsief als ik kan zijn reageerde ik weer te snel...
Ik heb al gereageerd per mail dus dit zal ie me wel vergeven hoop ik. Vond het eigenlijk niet zijn vocabulaire zo (dacht ik..)

Tot de 14e dan. uhh de vrijdagavond dan, gelukkig heb ik de tent met dubbelluchtbed van mijn zoon schijnt echt super te slapen. Nou ik ben benieuwd.

Michiel ;)
Plaats reactie