Legerfiets

Vragen en discussies over fietsen waarvan (nog) niet duidelijk is hoe oud of van welk merk ze zijn.
HJvMontfort

Re: Legerfiets

Bericht door HJvMontfort »

Hij is wel schattig toch!

Toen ik jonger was heb ik tijden lang met een groen geverfde fiets gefietst, was alleen maar leuk, met kistjes eraan die ongelovelijk veel herrie maakte!

Mijn z.g. militaire fiets is in ieder geval door meerdere kenners geverifieerd ;)
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
hans080

Bericht door hans080 »

Hoi,

Er is toch al 80 euro op geboden.
http://www.2dehands.be/fietsen/fietsen/ ... 84373.html

Zweedse legerfietsen zijn natuurlijk Husqvarna, Kronan en Monark, geen Union.
http://en.wikipedia.org/wiki/Swedish_military_bicycle

Veel succes met de verkoop.

Groeten,
Hans080
Lidnr13

Bericht door Lidnr13 »

L.S.
Ik zou niet direct van oplichting willen spreken. Het staat een ieder natuurlijk vrij een fiets groen te schilderen, van legertasjes te voorzien en er een vlaggetje op te plakken. Het wordt anders als hij hem wil verkopen en er een bepaalde kwalificatie aan verbindt. Dat is hier geloof ik niet het geval. Als de eigenaar er gelukkig mee is dan zij dat zo
Ik had niet goed opgelet :oops: . De eigenaar is er kennelijk niet gelukkig mee. Er is wél sprake van verkoop :evil: . In België woont de grootste kenner van militaire fietsen. Hopelijk wordt de man daar nu snel op z'n plaats gezet.

Groeten van
Henk L.
HJvMontfort

Bericht door HJvMontfort »

Ik zou wel denken dat een fiets als nep zijnde 80 euro op zou leveren maar... Dit is wel een probleem wat je vaker op het internet hebt. Soms koop ik ook spullen die totaal niet blijken te zijn wat ze leken!
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Plaats reactie