monark
monark
hallo! ik ben in het bezit van een supermooie zweedse monark fiets, en wil graag weten of jullie weten wanneer hij ongeveer gemaakt is. verder denk ik er over om hem te verkopen. ik zal binnekort ook een foto bij dit bericht plaatsen.
Re: monark
Hoi Bakkie, Ja fotos moeten we hebben!
Want ze zijn erg lang gemaakt (vanaf jaren 10 of 20?) en misschien nog steeds wel. De interessantste zijn die met mooi uitgewerkt lugs, bijzondere kleuren, mooi achterrek en vooral die aluminium kettingkast!
groet,
Maarten
Want ze zijn erg lang gemaakt (vanaf jaren 10 of 20?) en misschien nog steeds wel. De interessantste zijn die met mooi uitgewerkt lugs, bijzondere kleuren, mooi achterrek en vooral die aluminium kettingkast!
groet,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Re: monark
Hallo,
Kun je even kijken wat er op de achternaaf staat?
Ik heb zelf ook ooit een Monark gehad, maar heb 'm wegens een inacceptabele speling tussen frame en balhoofdcup gesloopt. Het balhoofsplaatje (echt prachtig!) heb ik nog steeds.
Groeten, Y.
Kun je even kijken wat er op de achternaaf staat?
Ik heb zelf ook ooit een Monark gehad, maar heb 'm wegens een inacceptabele speling tussen frame en balhoofdcup gesloopt. Het balhoofsplaatje (echt prachtig!) heb ik nog steeds.
Groeten, Y.
Sportief fietsend!