Phoenix Mutaped
-
Re: Phoenix Mutaped
Goedemorgen Piet.
Hartelijk dank voor je reactie.
Klopt het is een bakje met 2 schroeven. ooit zat er een bakje in met nummer 2262.
deze is vervangen door nr 6163.Er staat made in Zwitserland op. frame nr fiets is 67670.
Van foto nr 3 snap ik niet waar je deze onderdelen weg getoverd hebt ? Ik weet ze zo gauw niet te vinden.
hoor nog graag een reactie terug.
hartelijke groet Jan.
Hartelijk dank voor je reactie.
Klopt het is een bakje met 2 schroeven. ooit zat er een bakje in met nummer 2262.
deze is vervangen door nr 6163.Er staat made in Zwitserland op. frame nr fiets is 67670.
Van foto nr 3 snap ik niet waar je deze onderdelen weg getoverd hebt ? Ik weet ze zo gauw niet te vinden.
hoor nog graag een reactie terug.
hartelijke groet Jan.
Even naar het frame:
Heeft dat aan gesoldeerde ogen voor ringslot en bagagedrager?
Heeft dat aan gesoldeerde ogen voor ringslot en bagagedrager?
-
Goedemiddag.
Nee geen aan gesoldeerde ogen.
Groet Jan.
Nee geen aan gesoldeerde ogen.
Groet Jan.
Dat is een oud frame en hier hoort Model 37 bakje in.
Kijk naar de overschakelplaat. Bestaat die uit 3 op elkaar geklonken platen of uit 5 op elkaar geklonken delen. Maakt verder niet zo heel veel uit, maar omdat er een ander bakje ingekomen is en wellicht dingen onderling verruild kunnen zijn.
Controleer of deze plaat in de juiste richting zit. Zie foto's.
Kijk naar de overschakelplaat. Bestaat die uit 3 op elkaar geklonken platen of uit 5 op elkaar geklonken delen. Maakt verder niet zo heel veel uit, maar omdat er een ander bakje ingekomen is en wellicht dingen onderling verruild kunnen zijn.
Controleer of deze plaat in de juiste richting zit. Zie foto's.
- Bijlagen
-
- Schakelplaat monteren 2.jpeg (278.49 KiB) 3486 keer bekeken
-
- IMG_8474.JPG (36.5 KiB) 3486 keer bekeken
Je vroeg naar verduidelijking veertje op foto 3: Zie foto's.
Het veertje zit onder de sperpal. Dat zit er toch bij jou ook? En anders is dit de boosdoener.
Het veertje zit onder de sperpal. Dat zit er toch bij jou ook? En anders is dit de boosdoener.
- Bijlagen
-
- IMG_2836.JPG (26.46 KiB) 3485 keer bekeken
-
- IMG_2835.JPG (27.9 KiB) 3485 keer bekeken
-
Dankjewel voor je antwoord Piet.
Ik ga daar mee aan de slag zodra ik er tijd voor vrij kan maken.
Zou wel voorin februari worden.
ik kom hierop terug. Want het is in dit geval voor jou altijd fijn om te horen of je hulp
en aandacht het gewenste effect heeft opgeleverd.
Hartelijke groet Jan.
Ik ga daar mee aan de slag zodra ik er tijd voor vrij kan maken.
Zou wel voorin februari worden.
ik kom hierop terug. Want het is in dit geval voor jou altijd fijn om te horen of je hulp
en aandacht het gewenste effect heeft opgeleverd.
Hartelijke groet Jan.
-
Goedenavond.
Ik ben behoorlijk klungelig want ik vraag op het forum, of iemand mij kan vertellen waardoor ik maar 2 versnellingen kan inschakelen bij mijn Mutaped.Hierop kreeg ik een reactie, met oplossingen. alles weer uit elkaar gehaald. Een boekje van Phoenix erbij gepakt, en plotseling zie ik het probleem op een bij gevoegde tekening. ik mis namelijk nr 25 en nr 32.nooit eerder was mij dat opgevallen. probeer die onderdelen er maar bij te krijgen???? Ps. Ik ken wel iemand die het er bij kan draaien na een voorbeeld.
Hartelijke groet
Jan Overweg.
Ik ben behoorlijk klungelig want ik vraag op het forum, of iemand mij kan vertellen waardoor ik maar 2 versnellingen kan inschakelen bij mijn Mutaped.Hierop kreeg ik een reactie, met oplossingen. alles weer uit elkaar gehaald. Een boekje van Phoenix erbij gepakt, en plotseling zie ik het probleem op een bij gevoegde tekening. ik mis namelijk nr 25 en nr 32.nooit eerder was mij dat opgevallen. probeer die onderdelen er maar bij te krijgen???? Ps. Ik ken wel iemand die het er bij kan draaien na een voorbeeld.
Hartelijke groet
Jan Overweg.
Niks klungeligs aan. Hoeveel liefhebbers denk je dat hieraan sleutelen? Dat zijn er een stuk minder dan aan een Sturmey Archer versnellingsnaaf die op vrijwel ieder fietsmerk een keer te vinden is.
Sportief fietsend!
25 en 32?
kijken we allebei naar dezelfde lijst?
25 is het kogellager en 32 het hoofdwisseltandwiel
kijken we allebei naar dezelfde lijst?
25 is het kogellager en 32 het hoofdwisseltandwiel
- Bijlagen
-
- model 37.jpg (316.21 KiB) 1867 keer bekeken
nu met tekening