Goed initiatief... Voorzetje ook...Beau-Velo schreef: ↑6 jan 2025, 20.30 Heel leuk initiatief. Gewoon even een mooie foto zonder hele verhalen of zoektochten. Pinterest en Instagram zijn er groot mee geworden.
Ik vond de foto rubriek fiets op een brug die Nonfixi opzette ook erg leuk. En hoop dat deze nog even doorgaat.
Ik heb ook al een tijdje het idee om foto’s in mijn atelier te maken om zo een werkplaats fotorubriek op poten te zetten.
Een beetje kleur op dit forum kan geen kwaad toch?
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Groeten Martijn
Foto van de maand?
- marco verbaant
Re: Foto van de maand?
- Bijlagen
-
- Afbeelding van WhatsApp op 2024-11-14 om 17.30.32_2597a59b.jpg (330.83 KiB) 4482 keer bekeken
"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
Nou hoe leuk is dat! Kijkje in onze gekoesterde werkplaatsjes/privemusea.
Dank voor de positieve reacties. Nadenkend over de opzet van deze nieuwe rubriek, bedacht ik me dat het niet te ingewikkeld moet worden. We zouden ieder die positief heeft gereageerd kunnen vragen om rond de 1e van de maand een mooie foto uit zijn collectie te plaatsen, met een korte toelichting erbij. Ik wil wel een lijstje maken/bijhouden van de volgorde van de plaatsers We kunnen de webmaster vragen een aparte rubriek 'foto van de maand' te maken, zodat de foto's bij elkaar komen te staan. Inhoudelijk zou ik geen beperkingen willen stellen: het mag om een mooie klassieke fiets gaan, een specifiek onderdeel of een vercrackte fiets die uit de sloot is gehaald; juist de toelichting waarom een foto bijzonder is voor de plaatser maakt het interessant. Akkoord met deze aanpak?
groet, Jos
groet, Jos
Ik ben benieuwd hie we dit gaan regelen maar uk vind het een erg leuk idee
- Bijlagen
-
- 20241128_215200.jpg (311.88 KiB) 4365 keer bekeken
antieke transportfietsen
Goed idee! Altijd leuk om foto's te bekijken van andere collecties.
-
F.Schaetzel uit St Georges de Reneins Rhône
Ik fiets maar even vooruit op de ontwikkelingen met de eerste foto van de maand van de Burgers van 1937 uit Winterswijk. 
https://forum.oudefiets.nl/viewtopic.php?t=8607

https://forum.oudefiets.nl/viewtopic.php?t=8607
- Bijlagen
-
- 648f0182-4edd-4c85-8ded-f2291cd1587d.jpeg (520.01 KiB) 4281 keer bekeken
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
-
Even flauw doen: beoel je misschien Kyoso?
Dirk
Dirk