Hoi allemaal, het is weer even geleden maar het gaat de goede kant op met het project. het frame is net terug van de poeder coater en her en der probeer ik nu de onderdelen vandaan te halen. Ben al een heel eind.
De trapas is nog best goed, echter de afsluitring niet. Het blokje naar binnen is compleet afgesleten waardoor ie meedraait. Kan iemand mij hier aan zo'n ring helpen wellicht?
Even oplassen en in de goede vorm vijlen?
Die ringen zijn niet zo zeldzaam als ander onderdelen van trapassen maar als je niets kunt vinden is lassen en vijlen een hele goede remedie.
Dank je, goede tip! Tot nu toe niets kunnen vinden dus dat wordt inderdaad lassen denk ik. Ook gedaan met de trapas waar de spie tegenaan zit, ging prima!
Dank je, goede tip! Tot nu toe niets kunnen vinden dus dat wordt inderdaad lassen denk ik. Ook gedaan met de trapas waar de spie tegenaan zit, ging prima!
Met trapassen gaat dat ook heel goed inderdaad.
Het zijn wel altijd geduldwerkjes maar als je de tijd neemt werkt het geweldig.
vin139 schreef:
@Sjefke Heb je ook foto's van die onderdelen? Wellicht al ergens op het forum staan zelfs? Ik ben geïnteresseerd in het stuur en de spatborden en het balhoofdsetje, afhankelijk van de maat.
Ik zal morgen fotoos maken van de sturen. Het balhoofdsetje is een gewone voor 30mm binnenmaat. 1 foto van de spatborden. ik heb er nog meer.IMG_4204 kopie.jpg:
Hallo,ik weet dat jij deze lang geleden gepost hebt maar vroeg me af of jij nog gazelle spatborden hebt?
Nee, die spatborden zijn weg. Heb wel nog stel spatborden met een rood biesje, maar dat lijkt niet op Gazelle. Zien er ook niet zo fraai uit.
Als je ze toch wil, mag je ze gratis komen halen.