Foto-thema februari: Oude Fiets en Dier
Foto-thema februari: Oude Fiets en Dier
Naar aanleiding van het idee van Jos Rietveld voor een maandelijkse foto-topic, hebben we samen nog eens gekeken wat daarvoor een leuk format zou zijn. Een maandelijkse wedstrijd is misschien wat teveel gevraagd, maar maandelijks een ander onderwerp dat een beetje aansluit bij het Oude-Fietsersleven, en iedereen uitnodigen zijn beste/leukste/vreemdste foto's te plaatsen leek ons toch wel heel leuk.
Bij dezen dus de uitnodiging voor februari: toon hier je foto's van je fiets met dieren!
Veel dieren vinden fietsen kennelijk interessant. Zo kan ik thuis bijna geen foto maken van een nieuwe aanwinst zonder dat er een kat in beeld is. Dit is onze Felix:
Ook onderweg heb ik over belangstelling niet te klagen. Bijvoorbeeld van koeien. Nr 7684 heeft er duidelijk verstand van:
En paarden. De Snel van mevrouw non-fixie deed het goed bij deze "fiets met haar":
En natuurlijk daar ook weer een kat. Deze wil toch die nep-René Herse-cranks wel eens van dichtbij bekijken.
Ben benieuwd naar jullie foto's.
Bij dezen dus de uitnodiging voor februari: toon hier je foto's van je fiets met dieren!
Veel dieren vinden fietsen kennelijk interessant. Zo kan ik thuis bijna geen foto maken van een nieuwe aanwinst zonder dat er een kat in beeld is. Dit is onze Felix:
Ook onderweg heb ik over belangstelling niet te klagen. Bijvoorbeeld van koeien. Nr 7684 heeft er duidelijk verstand van:
En paarden. De Snel van mevrouw non-fixie deed het goed bij deze "fiets met haar":
En natuurlijk daar ook weer een kat. Deze wil toch die nep-René Herse-cranks wel eens van dichtbij bekijken.
Ben benieuwd naar jullie foto's.
Re: Foto-thema februari: Oude Fiets en Dier
Een vrije interpretatie op het thema.
- Bijlagen
-
- IMG_0154.jpeg (476.6 KiB) 13686 keer bekeken
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
- marco verbaant
De afdeling "ingangscontrole" onderzoekt of dit naar zolder kan... 

- Bijlagen
-
- thumbnail_20200615_173359.jpg (158.98 KiB) 13680 keer bekeken
"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
De eerste concurrent van het paard
-
En ook nog geen zomer maken, zag ik net ...

Dank allen, voor de fraaie plaatjes zover. Leuk!
- Jeroen Zuiderwijk

Transportfiets blog: http://oudetransportfiets.blogspot.nl/
-
Leuk zo'n paard, totdat die een ferme hap uit het lekkere zoute leren zadel neemt!
Poezen en die enige rubberen uitsteeksels op de remgrepen om op te knagen (net als een Camelback mondstuk trouwens) is ook wel een dingetje

/Marten
- marco verbaant
Maar voordat ie daar zat, heeft hij op de bovenbuis een deuk achtergelaten...

"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
-
was het maar waar! Het asfalt was hard en gingen ook nog twee of drie anderen over me heenmarco verbaant schreef: ↑12 feb 2025, 17.32Maar voordat ie daar zat, heeft hij op de bovenbuis een deuk achtergelaten...![]()

/Marten