Nieuw Lid.
-
Nieuw Lid.
Ik ben Carlo Gertsen, Ik heb een fietsenwinkel in Renkum te weten Nol Mastbergen Fietsen in Renkum.
We bestaan sinds 1927 dus bijna 100 jaar.
Zelf ben ik 60 jaar oud en eigenaar sinds 1991.
Mijn hobby,s zijn: Werken aan nieuwe en oude fietsen het liefst oude vintage racefietsen, en zelf fietsen op allerlei soorten fietsen.
Verder heb ik een verzameling stalen racefietsen.
En een enorme verzameling balhoofdplaatjes.
Bovendien een enorme collectie boeken over fietsen.
Tevens heb ik hier het Annemiek van Vleuten Museum, met alle gewonnen prijzen en truien door de wielrenster Annemiek van Vleuten.
Momenteel ben ik bezig het eerste racefietsje van Marianne Vos te restaureren, Een Mercier Special Sport racefietsje met 20 inch banden van minimaal 50 jaar oud.
Marianne Vos won daar haar eerste wedstrijdje op, ze was toen 6 jaar oud, maar het was toen al een oud racefietsje. Ik heb er wel fotos van.
Ik zoek daar nog 2 goede buitenbanden voor in de France maat 500 x 28A een oude France maat dus. < 20 inch past niet.>
Heb we nog van die banden nieuw of redelijke staat dan hoor zou ik er blij mee zijn.
Ben je in de buurt in Renkum? altijd welkom natuurlijk om mijn verzameling te komen bekijken.
Groeten uit Renkum, de koffie is altijd vers.
Carlo Gertsen < maar ik luister ook naar Carlo Mastbergen hoor, dat is de achternaam van mijn vader Nol Mastbergen> Zeg maar Carlo.
We bestaan sinds 1927 dus bijna 100 jaar.
Zelf ben ik 60 jaar oud en eigenaar sinds 1991.
Mijn hobby,s zijn: Werken aan nieuwe en oude fietsen het liefst oude vintage racefietsen, en zelf fietsen op allerlei soorten fietsen.
Verder heb ik een verzameling stalen racefietsen.
En een enorme verzameling balhoofdplaatjes.
Bovendien een enorme collectie boeken over fietsen.
Tevens heb ik hier het Annemiek van Vleuten Museum, met alle gewonnen prijzen en truien door de wielrenster Annemiek van Vleuten.
Momenteel ben ik bezig het eerste racefietsje van Marianne Vos te restaureren, Een Mercier Special Sport racefietsje met 20 inch banden van minimaal 50 jaar oud.
Marianne Vos won daar haar eerste wedstrijdje op, ze was toen 6 jaar oud, maar het was toen al een oud racefietsje. Ik heb er wel fotos van.
Ik zoek daar nog 2 goede buitenbanden voor in de France maat 500 x 28A een oude France maat dus. < 20 inch past niet.>
Heb we nog van die banden nieuw of redelijke staat dan hoor zou ik er blij mee zijn.
Ben je in de buurt in Renkum? altijd welkom natuurlijk om mijn verzameling te komen bekijken.
Groeten uit Renkum, de koffie is altijd vers.
Carlo Gertsen < maar ik luister ook naar Carlo Mastbergen hoor, dat is de achternaam van mijn vader Nol Mastbergen> Zeg maar Carlo.
- marco verbaant
Re: Nieuw Lid.
Welkom...
Ik ben dol op jeugdracefietsen. Niet om ze echt te verzamelen, liever digitaal, Neemt minder ruimte in. Eentje hangrt er op zolder als mascotte, dat wel
Zie foto's graag tegemoet.
Ik ben dol op jeugdracefietsen. Niet om ze echt te verzamelen, liever digitaal, Neemt minder ruimte in. Eentje hangrt er op zolder als mascotte, dat wel

- Bijlagen
-
- 7 feb 2025.jpg (292.57 KiB) 45651 keer bekeken
"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
Ik fiets regelmatig sportief liggend, maar ook zittend en uitgevouwen. Als ik in de buurt ben kom ik zeker het museum bekijken. En welkom bij de Vereniging!
Wim
Wim
DCR gaat nooit verloren....
Welkom, Carlo!
Wat leuk! Ik kom graag een keer fietsen kijken en praten.
Ik liep trouwens een paar jaar geleden Marianne Vos tegen het lijf in Italië. Kon het niet laten haar even te complimenteren met haar fiets. Niks geen fancy Colnago, GIOS of Pinarello, maar een vroege Giant Peloton, "quality touched by Koga":
Wat leuk! Ik kom graag een keer fietsen kijken en praten.

Ik liep trouwens een paar jaar geleden Marianne Vos tegen het lijf in Italië. Kon het niet laten haar even te complimenteren met haar fiets. Niks geen fancy Colnago, GIOS of Pinarello, maar een vroege Giant Peloton, "quality touched by Koga":
Welkom op ons mooie forum. Ik woon redelijk dicht op Renkum, dus ik kan wel een keer langswippen. Uw zaak was ik al als Gudereit dealer op het net tegengekomen.
Sportief fietsend!
- Loopt spaak
Welkom bij onze mooie club.
- marco verbaant
Dat moet de Eroica 2019 zijn geweest. Ze reed toen bij CCC - Liv, gelieerd aan Giant, dus dat zal wel de reden zijn

Klopt, maar vermoedelijk meer als aardigheidje dan als contractuele verplichting. Ze vertelde dat ze slechts de 80km-route gereden had "want ze was immers met vakantie".marco verbaant schreef: ↑14 feb 2025, 20.20 Dat moet de Eroica 2019 zijn geweest. Ze reed toen bij CCC - Liv, gelieerd aan Giant, dus dat zal wel de reden zijn- https://www.fiets.nl/nieuws/in-beeld-er ... ianne-vos/

- marco verbaant
Niet zozeer een echte contractuele verplichting, maar ik denk dat een materiaalsponsor het niet echt op prijs zou stellen als ze op een concurrerend merk de Eroica zou hebben afgewerkt. Marianne Vos is prof genoeg om ook zo te denken.