Locomotief kinderfietsje
Locomotief kinderfietsje
Leuk voor jouw mancave/womancave, of voor jouw kind/kleinkind: oldtimer Locomotief fietsje met wielen zo groot als die van een step, dan heb je een idee van het formaat fietsje. Vaste prijs is 20 euro en daarvoor heb je een leuk stukje Amsterdamse Locomotief fietshistorie. Ophalen Leiden of Alphen ad Rijn.
- Bijlagen
-
- IMG_2967.jpeg (539.13 KiB) 1791 keer bekeken
-
- IMG_2965.jpeg (593.38 KiB) 1791 keer bekeken
-
- IMG_2964.jpeg (597.62 KiB) 1791 keer bekeken
-
- IMG_2963.jpeg (630.41 KiB) 1791 keer bekeken
- marco verbaant
Re: Locomotief kinderfietsje
Leuk spul, maar ik zou voor mijn kleindochter er toch stuurdopjes inzetten in het nu "appelboor"stuur. En op zoek gaan naar een passender tijdsgerelateerd zadeltje.... 

"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
Mooi projectje dus, voor een handige opamarco verbaant schreef: ↑3 aug 2025, 14.02 Leuk spul, maar ik zou voor mijn kleindochter er toch stuurdopjes inzetten in het nu "appelboor"stuur. En op zoek gaan naar een passender tijdsgerelateerd zadeltje....![]()

- marco verbaant
Zekers

- Bijlagen
-
- voorraad op 29 april 2025.jpg (305.62 KiB) 1141 keer bekeken
"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
Goedemorgen Ton,
Graag een pb naar louis.vansteenbergen@gmail.com, voor overleg over dit locomotief kinderfietsje.
Graag een pb naar louis.vansteenbergen@gmail.com, voor overleg over dit locomotief kinderfietsje.
Ook mooi, zo’n mascotte
Hoi Louis, net een mailtje naar jou gestuurdLouisvs schreef: ↑5 aug 2025, 09.55 Goedemorgen Ton,