Den Trappende meldt zich...

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Trappende

Den Trappende meldt zich...

Bericht door Trappende »

Gegroet zijt u,

Met een zwak voor oudere fietsen besloot ik, nadat mijn vorige [nieuwe, lelijke] fiets was ontvreemd [binnen twee weken, na verhuisd te zijn vanuit het provinciale naar het stadse], begon mijn zoektocht naar een mooie, relatief oude, fiets.

Mijn oog viel op een Raleigh [April, 1983]; welke niet zo oud is als velen op dit forum, maar hopelijk oud genoeg om hier te mogen vertoeven. ;)

Helaas is in de tussentijd het één en ander gaan roesten, ben ik een 'hoek' verloren van mijn kettingkast en is mijn standaard op mysterieuze wijze voor de helft afgebroken; de wens is echter om dit in de zomer te gaan herstellen [alleen zou ik niet weten alwaar ik een originele 'hoek' voor mijn kettingkast zou kunnen vinden, of desnoods een geheel nieuwe kettingkast].

Enfin. Foto's zullen volgen...
HJvMontfort

Re: Den Trappende meldt zich...

Bericht door HJvMontfort »

Van harte welkom,

Wellicht vind u vanzelf nog een oudere om op te fietsen, geloof mij ze fietsen er niet minder om hoor die oude!

Nou kan ik van hier af niet zien hoe uw fiets er uit ziet maar ik heb nog een kettingkast liggen van een Raleigh; wellicht is het iets voor u.
http://oudefiets.nl/forum/viewtopic.php?f=53&t=295
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Trappende

Bericht door Trappende »

Ik geloof u zeer zeker, want niet voor niets ging ik zoeken naar een oudere fiets; maar vanwege een beperkt budget kun je niet alles hebben.

Enfin. De kast ziet eruit alsof hij inderdaad op mijn fiets past - behalve dat mijn fiets zwart is...

AfbeeldingMomenteel heb ik geen betere foto, maar deze zal vast en zeker spoedig volgen.
Fichie

Bericht door Fichie »

Welkom ^^

Zeer mooie fiets hebt u daar! Spijtig inderdaat van de "hoek" en het zadel :/ Benieuwd naar komende foto's :]
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Beste Trappende,

Welkom. Misschien wordt het tijd voor een mooi Brooks zadel. ;)

Groeten, Y.
Sportief fietsend!
1tm100

Bericht door 1tm100 »

xxxx
Plaats reactie