ik zal me even voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
thomasvandermeij

ik zal me even voorstellen

Bericht door thomasvandermeij »

hallo allemaal . ik ben thomas van der meij. ben schaapherder van beroep. maar ook gek van alles wat oud is . en vooral oude fietsen. ik heb niet zoveel verstand van forums zoals dit . ik weet ook eigenlijk niet wie dit gaat lezen , maar dat hoor ik vast wel van jullie.
zelf heb ik een oude fongers die bij mij jaren gediend heeft als plantenbak. een prachtige fiets die ik weer ben gaan gebruiken toen mijn oude nelson gebouwd in leiden werd gestolen. daar baal ik nog steeds van . maar ik hoop dat de gene die hem gestolen heeft de waarde er wel van ingezien heeft.
toen mijn nelson gepikt was ,dacht ik . laat ik de bandjes op pompen van de fongers ,plantenbak eraf en rijden maar.
de fonger vond ik 12 jaar geleden in wassenaar bij het oud vuil. gelijk aangebeld en gevraagt of ik hem mee mocht nemen.neem die zooi maar mee was het andwoord.
weer een fiets gered van de ondergang.
maar na al die jaren buiten is hij wel achteruit gegaan. ook nog 1 keer gestolen.
ik wil er wel het een en ander aan gaan doen , en ik denk dat er op dit forum hier veel kennis aan wezig is. kennis die ik niet heb. bijvoorbeeld over het frame nummer 355348
maar ik ga er een eind aan breien .
gegroet thomas
1tm100

Re: ik zal me even voorstellen

Bericht door 1tm100 »

xxxx
Laatst gewijzigd door 1tm100 op 12 jul 2014, 10.26, 1 keer totaal gewijzigd.
thomasvandermeij

Re: ik zal me even voorstellen

Bericht door thomasvandermeij »

hallo 1 tot en met 100.
hier de schaapherder uit katwijk. ik zal proberen om een foto op deze site te krijgen ,of dat dat echt gaat lukken weet ik niet. ga het in iedergeval proberen. mijn fiets moet inderdaad aan alle kanten gesmeert worden. hij begint te piepen. er zitten hier en daar wat vetnippels .zoiets als er ook op mijn trekker zitten. maar er zal bij die fiets wel iets van olie in moeten .weet jij hoe dat zit 1 tot en met 10. is dat trouwens je gebruikers naam . moet ik je ook zo noemen.
ik ga effe kijken of ik er een foto op krijg
gegroet thomas
Plaats reactie